آقایی: ویلموتس به دنبال فوتبال هجومی است

به گزارش عینکی متفکر، سعید آقایی، مدافع چپ تیم سپاهان بار دیگر پیراهن تیم ملی را برتن کرد و این فرصت را داشت تا در دیدار برابر تیم ملی امید به میدان برود.

آقایی: ویلموتس به دنبال فوتبال هجومی است

او در زمان کی روش نیز چندین بار سابقه دعوت به تیم ملی را داشت. پاسخ های او به سؤالات عینکی متفکر را که معمولا با رسانه ها کمتر گفت وگو می کند در ادامه می خوانید.

  • در چند وقت اخیر خیلی کم مصاحبه می کردی و در دسترس رسانه ها نبودی!

بله؛ چون دوست داشتم بدون حاشیه و مصاحبه کردن، تمرکزم روی بازی کردن باشد و به چیز دیگری فکر نکنم.

  • بعد از مدتی که به تیم ملی دعوت نمی شدی دوباره این فرصت را پیدا کردی در دیدار محبت آمیز تیم ملی مقابل تیم امید به میدان بروی؛ در این باره هم برایمان بگو.

بازی خوبی بود. البته یک مقدار بدن هایمان سنگین بود ولی خدا را شکر با وجود اینکه اردوی اول بود و تازه کنار هم بودیم می توان گفت عملکرد بدی نداشتم. حالا اگر قسمت باشد در اردوهای بعدی هم در خدمت تیم ملی باشم بهتر عمل می کنم.

  • تو در زمان کارلوس کی روش هم به تیم ملی دعوت می شدی. درمورد تفاوت های او با ویلموتس بگو؟

به هر حال سبک بازی و تفکر هر کسی فرق می کند. آقای ویلموتس خیلی دوست دارد تیم ملی هجومی بازی کند. ما هم باید براساس تاکتیک مربی عمل کنیم. ان شاءالله بتواند تیم ملی خیلی خوبی بسازد. به هرحال تیم ملی کشورمان است و امیدوارم پیروز باشد.

  • این تیم ملی به نوعی تیم ب محسوب می شد، فکر می کنی به تیم اصلی هم دعوت شوی؟

نه تیم ب نبود چراکه هیچ فرقی ندارد. یعنی تیم ملی اصلی و فرعی نداریم. ما هم تلاش می کنیم تا بتوانیم به تیم ملی خدمت کنیم.

  • ولی مطمئنا این تیم ملی با تیم ملی اصلی خیلی متفاوت است لژیونرها و بازیکنان کلیدی استقلال و پرسپولیس حضور نداشتند.

تفاوتی ندارد. همه یک پیراهن (لباس تیم ملی) را می پوشیم. همه کسانی هم که در اردو بودیم می خواهیم تلاش کنیم تا وقتی فهرست را اعلام می کنند در لیست نهایی باشیم.

  • در رده باشگاهی برنامه ات برای فصل آینده چیست؟

یک سال دیگر با سپاهان قرارداد دارم. بهترین عملکردم را ارائه می دهم تا هم به تیم ملی دعوت شوم هم بتوانم یک سابقه خوب با سپاهان در دوران فوتبالی ام به جا بگذارم. فصل آینده هم صددرصد با این تیم برای کسب قهرمانی تلاش خواهیم کرد.

منبع: همشهری آنلاین

به "آقایی: ویلموتس به دنبال فوتبال هجومی است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آقایی: ویلموتس به دنبال فوتبال هجومی است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید