از چاله به چاه ، این تغییر برنامه های جنجالی

به گزارش عینکی متفکر، سازمان لیگ با تغییراتی که دارد در برنامه برگزاری مسابقات ایجاد می نماید، خود را از چاله به چاه می اندازد و بیش از پیش ناتوانی اش در برنامه ریزی اصولی را یادآور می گردد.

از چاله به چاه ، این تغییر برنامه های جنجالی

از چاله به چاه ، این تغییر برنامه های جنجالی

آخرین تغییراتی که قرار شد از سوی سازمان لیگ در برنامه رقابت های لیگ برتر اعمال گردد، تغییر تاریخ بازی های استقلال، پرسپولیس و ذو ب آهن از 16 و 17 اسفند به ششم و هفتم فروردین است. این را سعید فتاحی، رییس کمیته مسابقات سازمان لیگ در گفت و گو با رادیو گفت تا موجی از اعتراض ها نسبت به این تغییر تاریخ هم از سوی باشگاه هایی که درخواست تغییر زمان بازی ها را داشتند و هم از سوی رقبای آن ها به راه بیفتد.

سعید فتاحی در مصاحبه خود گفته است: خبر منتشر شده بحث امنیتی دارد و استانداری به این موضوع ورود می نماید. 3 باشگاه آسیایی ما نامه زدند که به ما فرصت بدهند و بازی ها از فشردگی در بیاید. قرار است قبل از دربی بازی های ششم یا هفتم برگزار گردد. مثلا آقای گل محمدی گفته ما موافقت نمی کنیم ولی بحث ما بحث ملی است، اگر ذوب آهن بتواند با نیروی بهتری وارد بازی های ملی گردد حتی پدیده شانس دارد سال آینده به عنوان تیم چهارم در آسیا شرکت کند. نمی دانم دوستان(گل محمدی) چرا این مباحث را مطرح می نمایند؟ آن موقع تصمیم گرفتیم بازی لیگ بین بازی های آسیایی برگزار گردد ولی الان درخواست کردیم چون اردوی تیم ملی نداریم می خواهیم فشار را از تیم های آسیایی کم کنیم تا ان شاالله آنها نتیجه بگیرند و سال آینده ان شاالله 4 تیم داشته باشیم.

با این تغییر تاریخ اما پرسپولیس و استقلال بار دیگر معضل نزدیکی بازی های معوقه هفته بیست و یکم با تاریخ برگزاری دربی را خواهند داشت و سازمان لیگ بار دیگر در کشمکش درخواست ها و اعتراض سرخابی ها گرفتار خواهد شد.

با این حال اما با اینکه این موضوع از همین حالا قابل پیش بینی است، باز هم فتاحی اصرار دارد که بازی های معوقه هفته بیست و یکم سه روز پیش از دربی و در تعطیلات نوروز برگزار گردد: تقویم ما تغییر نمی نماید، برای یاری به 3 باشگاه هفته بیست و یکم لیگ برتر بازی هایش به روزهای 6 یا 7 فروردین منتقل می گردد. معین تکلیف دربی هم هفته گذشته صورت گرفته و دربی در تاریخ مقرر برگزار می گردد. اگر ششم یا هفتم بازی نمایند اشکالی ندارد، روز دهم در دربی هم بازی می نمایند.

این صحبت ها در حالی مطرح می گردد که از همین حالا برانکو مخالفتش با برگزاری بازی نساجی - پرسپولیس در تاریخ ششم یا هفتم فروردین را اعلام نموده و با برگزاری این مسابقه پیش از دربی و در تعطیلات مخالف است. شفر هم چند روز پیش اعلام نموده بود که این تغییر تاریخ ها بیشتر از این که به سود استقلال باشد، به سود رقبای این تیم است.

از سوی دیگر پدیده و نساجی هم با تغییر تاریخ این بازی و برگزاری اش در ایام نوروز مخالف هستند و توجیه رئیس کمیته مسابقات سازمان لیگ در پاسخ به مخالفت ها به خصوص مخالفت پدیده این است که: ما می خواهیم به تیم های آسیایی یاری کنیم، اگر تیم های آسیایی خوب نتیجه بگیرند برای فوتبال ما امتیاز محسوب می گردد.دیدید که سال جاری به جای 3 سهمیه 4 سهمیه در آسیا داشتیم و این اتفاق برای فوتبال ما خوب است.

به طور کلی سازمان لیگ با تغییراتی که دارد در برنامه برگزاری مسابقات ایجاد می نماید، خود را از چاله به چاه می اندازد و بیش از پیش ناتوانی اش در برنامه ریزی اصولی را یادآور می گردد.

1

منبع: ایران ورزشی

به "از چاله به چاه ، این تغییر برنامه های جنجالی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "از چاله به چاه ، این تغییر برنامه های جنجالی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید