افزایش فوتی های کرونا در آذربایجان غربی، 11 فوتی در شبانه روز گذشته

به گزارش عینکی متفکر، رییس کارگروه اطلاع رسانی ستاد کرونا در آذربایجان غربی گفت: فوتی های روزانه کرونا در استان طی 24 ساعت گذشته به 11 نفر رسید.

افزایش فوتی های کرونا در آذربایجان غربی، 11 فوتی در شبانه روز گذشته

عینکی متفکر ارومیه - علی افشانی گفت: در شبانه روز گذشته فوتی های کرونا در آذربایجان غربی به 11 نفر رسید، که از این تعداد، پنج نفر مربوط به خوی، 2 نفر مربوط به ارومیه و یک نفر مربوط به هریک از شهرستان های مهاباد، نقده و ماکو بود.

وی می گوید: با افزوده شدن این تعداد، کل فوت شدگان ناشی از کرونا در آذربایجان غربی از ابتدای شیوع این ویروس به هفت هزار و 331 نفر رسیده اند.

به گفته رییس کارگروه اطلاع رسانی ستاد دانشگاهی مقابله با کرونا در آذربایجان غربی در 24 ساعت گذشته 686 نفر در استان به کرونا مبتلا و 181 نفر از مبتلایان در مراکز درمانی استان بستری شدند.

افشانی گفت: با اضافه شدن این تعداد، کل بستری شدگان ناشی از کرونا در استان به 707 نفر رسید که بیشترین مقدار از زمان شروع خیز ششم کرونا در آذربایجان غربی است.

وی از بستری شدن 191 نفر در بخش های مراقبت های ویژه مراکز درمانی آذربایجان غربی اطلاع داد و گفت: از این تعداد، 43 نفر با استفاده از ونتیلاتور تنفس می نمایند.

گ

عینکی متفکر آذربایجان غربی ارومیه

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

به "افزایش فوتی های کرونا در آذربایجان غربی، 11 فوتی در شبانه روز گذشته" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "افزایش فوتی های کرونا در آذربایجان غربی، 11 فوتی در شبانه روز گذشته"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید