اولگنار سولسشایر: اول باید صعود کنیم، سپس به تاریخ سازی بیندیشیم، هر گل می تواند جریان بازی را عوض کند

به گزارش عینکی متفکر، اولگنار سولسشایر به ثمر رساندن گل اول را رمز موفقیت تیمش در جبران شکست بازی رفت مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا دانست.

اولگنار سولسشایر: اول باید صعود کنیم، سپس به تاریخ سازی بیندیشیم، هر گل می تواند جریان بازی را عوض کند

به گزارش عینکی متفکر، اولگنار سولسشایر در کنفرانس خبری پیش از بازی تیمش در دور برگشت مرحله یک هشتم نهایی مسابقات فوتبال لیگ قهرمانان باشگاه های اروپا در خانه پاری سن ژرمن ادعا کرد شیاطین سرخ در صورت زدن گل اول شانس زیادی برای پیروزی دارند.

سرمربی تیم فوتبال منچستریونایتد در این باره گفت: آزمون سختی است، اما می توانیم صعود کنیم. باید گل اول را بزنیم و در بازی بمانیم. امکان وقوع هر اتفاقی وجود دارد و ما باید برنامه خوبی داشته باشیم. همه می دانند می توانیم و در گذشته این کار را انجام داده ایم. فصل گذشته یوونتوس در بازی رفت 3 بر صفر به رئال مادرید باخت و سپس در دیدار برگشت با سه گل پیش افتاد.

وی در ادامه اضافه نمود: بازی پاریسی ها با بارسلونا را به خاطر بیاورید. مثال های زیادی از تیم هایی وجود دارد که توانسته اند چنین نتایجی را عوض نمایند. گل ها می توانند جریان بازی ها را عوض نمایند. اگر گل اول را بزنیم، شاید حتی بیش از انتظار خوب کار کنیم.

سولسشایر همچنین خاطر نشان کرد: با وجود مصدومیت هایی که در نیمه اول بازی رفت پیش آمد در بین دو نیمه در خصوص بسته نگه داشتن دروازه خودمان حرف زدیم، زیرا این موضوع اهمیت بالایی داشت، اما نحوه دریافت گل ها مرا ناامید کرد. ما در جریان آن بازی یکسری اشتباهاتی داشتیم. این بار اما حق اشتباه نداریم. اول باید صعود کنیم و سپس به تاریخ سازی بیندیشیم.

منبع: خبرگزاری تسنیم

به "اولگنار سولسشایر: اول باید صعود کنیم، سپس به تاریخ سازی بیندیشیم، هر گل می تواند جریان بازی را عوض کند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اولگنار سولسشایر: اول باید صعود کنیم، سپس به تاریخ سازی بیندیشیم، هر گل می تواند جریان بازی را عوض کند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید