ایلی استان: فولاد و استقلال خورستان صندلی خوبی در جدول ندارند که این برای شهر ما خوب نیست، در فرصت های کم، به مصاف تیم های قدرتمند رفتیم

به گزارش عینکی متفکر، ایلی استان، سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان گفت: فردا شهرآوردی در پیش داریم که همه می دانید در شهرآورد ها، نگاه به سمت تیم ها و صندلی آنها در جدول نیست.

ایلی استان: فولاد و استقلال خورستان صندلی خوبی در جدول ندارند که این برای شهر ما خوب نیست، در فرصت های کم، به مصاف تیم های قدرتمند رفتیم

به گزارش عینکی متفکر از اهواز، ایلی استان در نشست خبری پیش از دیدار تیم های فولاد و استقلال خوزستان گفت: فردا شهرآوردی در پیش داریم که همه می دانید در شهرآورد ها، نگاه به سمت تیم ها و صندلی آنها در جدول نیست. هر دو تیم صندلی خوبی در جدول ندارند که این برای شهر ما خوب نیست.

وی ادامه داد: فردا شانس ما 50 - 50 است. با وجود شکست مقابل پدیده، ما نیمه خیلی خوبی مقابل این تیم پشت سر گذاشتیم. با وجود شایستگی که در نیمه دوم از خود نشان دادیم، در این مسابقه شکست خوردیم. این هفته بازیکنان ما خودشان را برای نبرد فردا آماده کردند و اهتمام بزرگ ما برای کسب سه امتیاز خواهد بود.

سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان در این باره که قول داده بود تیمش بازی های هجومی ارائه کند، اما فولادی ها هنوز چنین نمایشی ارائه ننموده اند، توضیح داد: حق با شماست. می دانید ما سه بازی بسیار سخت پشت سر گذاشتیم. دو بازی خارج از خانه مقابل پدیده که یکی از بهترین تیم های ایران است، به میدان رفتیم. مقابل سپاهان در اصفهان بازی کردیم. در دیدار مقابل ماشین سازی هم یک نیمه 10 نفره بازی کردیم. به ما هم حق بدهید. ما فرصت کافی نداشتیم تا تغییرات مد نظر خود را کاملاً ایجاد کنیم و فرصت بازی دوستانه هم نداشتیم تا ترکیب اصلی تیم را تعیین کنیم. ساده نیست که چرخه ای را کاملاً تغییر دهید و در فرصت های کم، به مصاف تیم های قدرتمند بروید.

استان با اشاره به مصدومیت چند بازیکن تیمش اعلام کرد: برخی بازیکنان شاخص خود را به دلیل مصدومیت در اختیار نداشتیم و مجبور شدیم در کنار بازیکنان باتجربه خود، از بازیکنان جوان خود استفاده کنیم. می دانید در چند سال اخیر، فولاد حداقل 5،4 بازیکن ملی پوش داشت و پس از قهرمانی لیگ برتر، دو مرتبه در لیگ قهرمانان آسیا حاضر بود. مقابل پدیده با هفت بازیکن آموزشگاه خود به میدان رفتیم. تیم پرسپولیس 5،4 سال پیش وضعیت شبیه ما را داشت و روند رو به رشد این تیم باعث شد چند روز قبل مقابل السد، صدها هزار نفر از مردم از بیرون یا داخل استادیوم، بازی این تیم را تماشا نمایند و شاهد صعود این تیم باشند.

وی با بیان اینکه تیمش برای افزایش اعتماد به نفس به یک برد احتیاج دارد، گفت: ان شاءالله فرصت کافی و حمایت هیئت مدیره را پست خود داشته باشیم تا در استادیوم فولاد آره نا، با طرفداران بیشمار خود و نه با 11 بازیکن، بلکه با 12 نفر قد علم کنیم. روندی را آغاز کردیم که به صورت تهاجمی، تحت پرسینگ و با پاس های سریع بازی کنیم. زمانی که بازی های خود را به استادیوم اختصاصی خود انتقال دهیم، بازی تدافعی ارائه نمی کنیم و نمایشی هجومی خواهیم داشت تا 30 هزار تماشاگر که مشتاق این شیوه فوتبالی هستند، آن را به کمال ببینند.

سرمربی فولاد خوزستان درمورد غایبان تیمش برای دیدار فردا گفت: میثم دورقی، ایوب والی و صابر حردانی را در اختیار نداریم. دو نفر آنها تمرینات میدانی خود را آغاز نموده اند، اما هنوز به آمادگی کامل و برای بازی 90 دقیقه ای نرسیده اند. دورقی نیز از دیروز دوندگی خود را آغاز نموده است. ان شاءالله با کوشش کادر پزشکی، این بازیکنان به تیم بازگردند و رقابت خوب درون تیمی ایجاد کنیم.

منبع: خبرگزاری تسنیم

به "ایلی استان: فولاد و استقلال خورستان صندلی خوبی در جدول ندارند که این برای شهر ما خوب نیست، در فرصت های کم، به مصاف تیم های قدرتمند رفتیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ایلی استان: فولاد و استقلال خورستان صندلی خوبی در جدول ندارند که این برای شهر ما خوب نیست، در فرصت های کم، به مصاف تیم های قدرتمند رفتیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید