تأخیر در لیگ بهانه را از مربیان گرفت، دربی باکیفیتی را نمی بینیم

به گزارش عینکی متفکر، ایمان عالمی در گفت وگو با خبرنگاران در مورد تأخیر در شروع لیگ گفت: این موضوع را باید به فال نیک بگیریم زیرا بعضی مربیان که بهانه داشتند دیر تمریناتشان را شروع نموده اند، حالا دیگر هیچ عذر و بهانه ای را برای نتایج ضعیف احتمالی خود ندارند چون لیگ با تأخیر زیادی شروع خواهد شد.

تأخیر در لیگ بهانه را از مربیان گرفت، دربی باکیفیتی را نمی بینیم

وی تأکید کرد: تیم ها تا هفته چهارم و پنجم به شرایط آرمانی نخواهند رسید. البته آنها در طول دو ماه که تمریناتشان را انجام می دهند، توانسته اند شرایط خوبی پیدا نمایند. به عنوان مثال، استقلال هم اردو رفته، بازی های تدارکاتی انجام داده و تمرینات منظمی را هم زیر نظر استراماچونی برگزار نموده بنابراین شرایط برای حضور لیگ مهیا است و استقلال می تواند آغازی پرقدرت داشته باشد.

مهاجم پیشین تیم فوتبال استقلال در ادامه گفت: همه تیم ها حتی آنهایی که دیر تمرینات خود را آغاز نموده اند، این روزها به دنبال بازی های تدارکاتی هستند تا از شرایط آرمانی به دور نباشند بنابراین اعتقاد دارم سال جاری می توانیم لیگ خوبی را ببینیم اگرچه تأخیر زیادی در آغاز آن به وجود آمده است.

عالمی در مورد دیدار سنتی استقلال و پرسپولیس که در هفته چهارم برگزار می گردد، اضافه نمود: در طول دهه اخیر، این اولین باری است که دربی در هفته چهارم برگزار می گردد و آن حساسیت همیشگی را نخواهد داشت. تیم ها کیفیت بالایی ندارند و با توجه به اینکه تغییراتی هم در نفراتشان به وجود آمده، به اعتقاد من بازی حساس و سنگینی را شاهد نخواهیم بود البته دربی همواره حساسیت های خاص خودش را دارد اما شرایط به گونه ای است که امتیازات تیم ها به یکدیگر نزدیک است و تیم ها به طور حتم بازی خوبی را از خود ارائه نمی نمایند البته شاید تیمی که برنده این بازی باشد در یک فرم ایده آل قرار بگیرد و روند خوبی را در لیگ ادامه بدهد.

وی درباره اینکه گفته شده است طبق قانون، حضور تماشاگران در دربی 90 به 10 خواهد شد، گفت: این یک قانون بوده که باید رعایت می شده اما تا به حال اجرا نشده و شاید در جام حذفی که آن افتضاح به بار آمد سبب شد که این اتفاق رخ ندهد. البته بسیار رخ داده که میزبان هم از حضور تماشاگرانش نفع برده و هم ضرر نموده اما بعید می دانم بحث 90 به 10 در دو دربی لیگ نوزدهم رخ دهد.

مهاجم پیشین تیم فوتبال استقلال در پاسخ به این پرسش که لیگ برتر قرعه کشی شد اما زمان بازی ها معین نیست، گفت: متأسفانه این یک اتفاق بد است و تیم ها از این موضوع متضرر شده اند؛ امیدوارم هر چه زودتر زمان آغاز بازی ها معین گردد تا مربیان بدانند که برنامه ریزی داشته باشند.

وی بیان نمود: استراماچونی کار سختی را در لیگ نوزدهم خواهد داشت، او اولین بازی خود را باید در خارج از تهران بازی کند اگرچه در یک دیدار تدارکاتی، چهار گل به ماشین سازی زده اما همواره بازی تدارکاتی با بازی های لیگ متفاوت است. به هر حال اعتقاد دارم استراماچونی یک مربی بابرنامه است و از کشوری آمده که برنامه ریزی حرف اول را می زند اما او باید که لیگ ایران با ایتالیا تفاوت های بسیاری دارد بنابراین آرزو می کنم که او بتواند با یاری دستیارانش و بازی خوب بازیکنان پیروز باشد.

منبع: خبرگزاری مهر

به "تأخیر در لیگ بهانه را از مربیان گرفت، دربی باکیفیتی را نمی بینیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تأخیر در لیگ بهانه را از مربیان گرفت، دربی باکیفیتی را نمی بینیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید