تظاهرات مردم ونزوئلا علیه تحریم های آمریکا

به گزارش عینکی متفکر، صدها تن در ونزوئلا به خیابان ها آمدند تا اعتراض خود را نسبت به تحریم های تازه آمریکا علیه این کشور نشان دهند.

تظاهرات مردم ونزوئلا علیه تحریم های آمریکا

معترضان ونزوئلا در تظاهرات خود علیه دونالد ترامپ، رئیس جمهوری آمریکا شعار سر دادند.

دلسی رودریگز، معاون رئیس جمهوری این کشور اظهار کرد: آمریکا می خواهد ونزوئلا را از حق صلح محروم کند اما در برابر آن مقاومت می کنیم.

به گزارش خبرگزاری اسپوتنیک، به دنبال امضای حکمی اجرایی از سوی دونالد ترامپ که به موجب آن دارایی های دولت ونزوئلا مسدود می شوند و حامیان آن تحت تحریم قرار می گیرند، نیکولاس مادورو، رئیس جمهوری ونزوئلا متعهد شد که نامه ای با امضای میلیون ها ونزوئلایی به سازمان ملل بفرستد و این تحریم ها را محکوم کند.

مادورو به شرکت نمایندگان در این تظاهرات اظهار کرد، اپوزیسیون متعهد شد که برای مذاکره درباره برداشته شدن تحریم های آمریکا از واشنگتن دیدار کند اما آمریکا نپذیرفته است.

مادورو در این تظاهرات گفت: هفته گذشته پنجمین دور مذاکرات با اپوزیسیون برگزار گردید. هیئت نمایندگان ما رسید و هیئت اپوزیسیون به ما گفت ما پیشنهاد می کنیم این نشست از سه روز به دو روز کاهش یابد، لطفا. سپس خورخه رودریگز، وزیر ارتباطات گفت چرا؟ ما برای مذاکرات آماده ایم و پیشنهادهای مناسبی داریم. ونزوئلا خواهان مذاکره، توافق و صلح است. آنان گفتند، مساله این است که ما باید به واشنگتن برویم زیرا با الیوت آبرامز، نماینده آمریکا در امور ونزوئلا که یک شیطان است و همچنین شیطان های دیگر در حلقه قدرت آمریکا نشستی برنامه ریزی شده در سطح عالی داریم.

مادورو گفت که هیئت نمایندگان دولت ونزوئلا در این خصوص با او گفت وگو نموده است.

رئیس جمهوری ونزوئلا اضافه نمود: من گفتم، اگر اپوزیسیون می خواهد به واشنگتن برود، بگذارید برود.

مادورو اضافه نمود: آنان پای میز مذاکره متعهد شدند که به واشنگتن بروند و از دولت آمریکا درخواست نمایند که همه تحریم ها علیه ونزوئلا را بردارد اما اخباری منتشر شد مبنی بر اینکه در واشنگتن آنان را نپذیرفته و آنان به واشنگتن نرفته اند. آمریکا آنان را با بلیت هایی در دستانشان رها کرد.

وی اضافه نمود، امپریالیسم با صدور مجرمانه ترین حکمی که تاکنون علیه ونزوئلا وضع شده، پاسخ آنان را داد. ، ایسنا

منبع: ایران آنلاین

به "تظاهرات مردم ونزوئلا علیه تحریم های آمریکا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تظاهرات مردم ونزوئلا علیه تحریم های آمریکا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید