کوشش ناتینگهام فارست برای متقاعد کردن کریم انصاری فرد به ماندن در سیتی گراند

به گزارش عینکی متفکر، یک رسانه انگلیسی از کوشش بعضی ها در ناتینگهام فارست جهت متقاعد کردن کریم انصاری فرد، مهاجم ایرانی به ماندن در این تیم برای فصل آینده اطلاع داد.

کوشش ناتینگهام فارست برای متقاعد کردن کریم انصاری فرد به ماندن در سیتی گراند

به گزارش عینکی متفکر و به نقل از سایت Footballleagueworld، پس از انتشار اخبار هفته گذشته مبنی بر ترک ناتینگهام فارست توسط کریم انصاری فرد در نقل وانتقال های تابستانی امسال این مهاجم ایرانی برای سومین بار به ترکیب اصلی این تیم در بازی برابر کوییز پارک رنجرز راه یافت. کریم انصاری فرد نیز پاسخ این اعتماد را داد و پیروزی که بسیار مورد احتیاج ناتینگهام فارست بود را با گل دقیقه 55 خود رقم زد.

این رسانه انگلیسی در ادامه این مطلب آورده است: خیلی جالب خواهد بود که آیا کریم انصاری فرد در بازی هفته آینده برابر بولتون دوباره فرصت حضور در ترکیب اصلی ناتینگهام فارست را می یابد. اگر این گونه باشد نشانه ای مبنی بر کوشش بعضی ها در ناتینگهام فارست جهت متقاعد کردن کریم انصاری فرد به ماندن در این تیم جهت فصل آینده چمپیونیشیپ انگلیس است.

کریم انصاری فرد تا اوسط سال 2020 میلادی با ناتینگهام فارست قرار گرفته است اما طبق گزارش رسانه های انگلیسی و یونانی به خاطر نیمکت نشینی های متوالی تصمیم به جدایی گرفته است.

منبع: خبرگزاری تسنیم

به "کوشش ناتینگهام فارست برای متقاعد کردن کریم انصاری فرد به ماندن در سیتی گراند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کوشش ناتینگهام فارست برای متقاعد کردن کریم انصاری فرد به ماندن در سیتی گراند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید