تمرینات با فشار بالا برگزار می شود، دید خوبی نسبت به لیگ بعد ندارم

به گزارش عینکی متفکر، علی شفیعی در گفتگو با خبرنگاران درباره شرایط و وضعیت اردوهای تیم ملی با بیان مطلب فوق، گفت: تمرینات تیم ملی با فشار بسیار بالایی در حال برگزاری است. امیدوارم با اضافه شدن لژیونرها تیم به هماهنگی لازم برسد و بدون آسیب دیدگی بتوانیم مسابقات لیگ ملت ها را آغاز کنیم و به پایان برسانیم.

تمرینات با فشار بالا برگزار می شود، دید خوبی نسبت به لیگ بعد ندارم

ملی پوش والیبال ایران در ادامه درباره سال پرترافیک والیبال شرح داد: فلسفه مسابقات لیگ ملت ها، آمادگی تیم ها برای مسابقات پیش رو است. به دلیل فشردگی برنامه مسابقات لیگ سایر کشورها نه تنها ایران بلکه سایر کشورها نیز نتوانستند دیدارهای تدارکاتی خوبی داشته باشند. تیم ما نیز به دلیل اینکه مسابقات لیگ کمی زودتر به انتها رسید فرصت و آمادگی بیشتری دارد. در سال جاری نسبت به سال گذشته سال پرترافیک و شلوغ تری در پیش داریم و امیدوارم تیم ایران در روسیه بتواند جواز حضور در المپیک را کسب کند.

وی تأکید کرد: نباید فراموش کنیم که این والیبال است و نمی توان از پیش برنده و بازنده را پیش بینی کرد. مطمئنم بازیکنان تلاش خود را خواهند کرد و مصمم و امیدوارانه به المپیک روسیه صعود می کنیم؛ چه این اتفاق در روسیه رخ دهد و یا در مسابقات قاره ای.

شفیعی در ادامه گفت: از الان نمی توان پیش بینی حضور در المپیک را داشت و قولی در این زمینه داد چرا که ابتدا تیم ما باید در مسابقات لیگ ملت ها حضور داشته باشد و آنجا محک بخورد. باید وضعیت تیم روسیه را در لیگ ملت ها ببینیم. در حال حاضر بسیار زود است درباره اینکه در کدام مسابقات می توانیم جواز حضور در المپیک را کسب کنیم، نظر بدهیم. باید تمام تمرکز خود را برای آمادگی تیم قبل از مسابقات لیگ ملت ها بگذاریم.

وی در خصوص لیگ برتر نیز گفت: مطمئناً سال جاری بازیکنان بیشتری از لیگ ایران خارج خواهند شد. در بسیاری از مصاحبه ها خواندم که از کیفیت بالای لیگ صحبت کرده بودند اما به نظر من لیگ باکیفیتی نداشتیم. مسابقات پر فشار بود و رقابت ها به هم نزدیک. لزوماً این باعث افزایش کیفیت نمی شود چرا که بازیکنان خوب خارجی به لیگ ایران تزریق نشد و بازیکنان خوب ما نیز به تیم های خارج از کشور اضافه شدند. با توجه به وضعیت مالی کشور نیز که همه ما درگیر آن هستیم، قطعاً اسپانسرهای کمتری برای فصل بعد جذب خواهند شد و این بازیکنان را بیشتر اذیت می کند. به شخصه دید خوبی نسبت به لیگ پیش رو ندارم.

بازیکن تیم ملی والیبال ایران در انتها گفت: لیگ ایران دیگر جذابیتی ندارد چرا که حق و حقوق بازیکنان در اکثر موارد پرداخت نمی شود. در فصل گذشته نیز شاهد بودیم که چندین بار تاریخ برگزاری فینال و میزبان تغییر کرد. این بی برنامگی ها به لیگ آسیب می رساند. سال جاری نیز نقاط ضعف بیشتر و باشگاه ها از نظر مالی در تنگنا هستند و تمام این موارد باعث می شود تا لیگ نسبت به گذشته ضعیف تر باشد. گرچه برخی با بودجه کمتر می توانند تیم هایی برای حضور در لیگ ببندند که قبلاً نمی توانستند و به همین دلیل از مسابقات ابراز رضایت کنند. در گذشته شاهد بودیم حداقل سه تیم برای قهرمانی در مسابقات آماده می شدند اما حالا شاهد هستیم تیم ها برای حضور در پلی آف بسته می شوند.

منبع: خبرگزاری مهر

به "تمرینات با فشار بالا برگزار می شود، دید خوبی نسبت به لیگ بعد ندارم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تمرینات با فشار بالا برگزار می شود، دید خوبی نسبت به لیگ بعد ندارم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید