توسعه گردشگری اثرات مطلوبی بر افکار عمومی دنیا درباره کشورمان خواهد داشت

به گزارش عینکی متفکر، عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی در مجلس شورای اسلامی گفت:توسعه گردشگری با شناساندن چهره واقعی ایران، اثرات مطلوبی برافکار عمومی دنیا درباره کشورمان خواهد داشت.

توسعه گردشگری اثرات مطلوبی بر افکار عمومی دنیا درباره کشورمان خواهد داشت

مرتضی صفاری نطنزی در گفت و گو با خبرنگار عینکی متفکر، با استقبال از تهیه برنامه استراتژیک اطلاع رسانی گردشگری در خارج از کشور که با همکاری سازمان میراث فرهنگی و وزارت امور خارجه قرار است اجرایی گردد، گفت: با توجه به شرایط پیش روی کشور در روبرو با اقدامات آمریکا، تمرکز بر گردشگری به عنوان یک عامل مهم در دیپلماسی عمومی کشور می تواند نقش آفرین باشد.

نماینده مردم نطنز در مجلس شورای اسلامی اضافه کرد: در شرایط کنونی تبلیغات منفی از سوی آمریکا، بر علیه کشورمان رو به افزایش است و در این میان گردشگری با شناساندن چهره واقعی ایران، اثرات مطلوبی بر افکار عمومی دنیا درباره ایران خواهد داشت.

سفیر اسبق کشورمان در اسپانیا اضافه کرد: بخش مهمی از جذب گردشگری خارجی به عملکرد دستگاه دیپلماسی کشور مربوط می گردد و قطعاً رایزنان فرهنگی و سفارتخانه های ایران در سایر کشور ها نقش شایان توجهی در این راستا دارند.

صفاری نطنزی اضافه کرد: وزارت امور خارجه می تواند در تعامل با سازمان میراث فرهنگی کسب وکارهای مرتبط در این حوزه را که دارای بازار بین المللی هستند تقویت نمایند.

منبع: میراث آریا

به "توسعه گردشگری اثرات مطلوبی بر افکار عمومی دنیا درباره کشورمان خواهد داشت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "توسعه گردشگری اثرات مطلوبی بر افکار عمومی دنیا درباره کشورمان خواهد داشت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید