حقوق حسینی در ترابوزان سه ماه به تعویق افتاده است

به گزارش عینکی متفکر، تهران- خبرنگاران- براساس گزارش یک روزنامه ترکیه ای، مجید حسینی مدافع پیشین تیم استقلال ایران که اوایل فصل جاری تهران را به مقصد ترکیه و باشگاه ترابوزان اسپور ترک کرد از سه ماه قبل هیچ حقوقی دریافت نکرده است.

حقوق حسینی در ترابوزان سه ماه به تعویق افتاده است

به گزارش عینکی متفکر، روزنامه دمغا ترکیه روز دوشنبه نوشت: حسینی از شروع فصل جاری با ارائه عملکردی خوب و چشمگیر نه تنها جای خود را در ترکیب اصلی تیم ترابوزان تثبیت نموده، بلکه توجه تعدادی از باشگاه های اروپایی را نیز به خود جلب نموده است.

با این وجود و به رغم پرداخت تمامی مبلغ بدهی توسط باشگاه ترکیه ای به استقلال اما گزارش ها حاکی از آن است که حسینی برای مدت سه ماه حقوقی از باشگاه دریافت ننموده است.

باشگاه ترابوزان در قرارداد اولیه دستمزد سالیانه حسینی را 550 هزار یورو اعلام نموده بود که با توجه به شرایط جدید و معوق شدن حقوق سه ماهه وی، ظاهرا باید منتظر اتفاقی تازه در راستا زندگی فوتبالی وی باشیم.

مدافع مستحکم تیم ترابوزان اسپور ترکیه که در ابتدای امر از سوی بسیاری افراد ناشناخته و اصطلاحا جعبه ای در بسته انگاشته می شد و اظهار نظرهای منفی پیرامون پیوستن وی به این باشگاه نقل محافل فوتبالی ترکیه شده بود، هم اکنون در راستا پیشرفت قرار گرفته و چندی پیش نیز همین روزنامه در گزارشی از افزایش 2 برابری ارزش وی در بازار جابجایی گزارشی منتشر کرد.

ورزشی**3991**1067**

منبع: ایرنا

به "حقوق حسینی در ترابوزان سه ماه به تعویق افتاده است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "حقوق حسینی در ترابوزان سه ماه به تعویق افتاده است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید