خبرنگاران جشنی با طعم گیلاس های بلغارستان

به گزارش عینکی متفکر، تهران- خبرنگاران- فستیوال سالانه گیلاس خوری در شهر کیوستندیل غرب بلغارستان معروف به پایتخت گیلاس این کشور، در حال برگزاری است.

خبرنگاران جشنی با طعم گیلاس های بلغارستان

به گزارش یک سایت خبری در زمینه سفر به بلغارستان (travelbulgaria.news)، این فستیوال از روز شنبه شروع شده است و دو روز ادامه دارد.

شهر کیوستندیل به برخورداری از آب های معدنی شفابخش معروف است. جشن دریافت در باغ های میوه این شهر در سال 1896 شروع شد، سالی که اولین نمایشگاه پرورش میوه در این شهر برپا شد.

در این فستیوال، انواع گونه های گیلاس در دسترس مردم قرار می گیرد، از اینرو بازدیدنمایندگان می توانند طعم های مختلف این میوه را بچشند.

هدف از برگزاری این فستیوال، ایجاد حس رقابت در میان شرکت نمایندگان است و میزهای عرضه گیلاس با این میوه خوشمزه آذین داده می گردد.

ده ها نفر از تجار بلغاری، محصولات خود را در این فستیوال عرضه می نمایند و به مراسم با اجرای گروه های نوازندگان و خوانندگان تنوع بخشیده می گردد.

اگر به شهر کیوستندیل بلغارستان سفر می کنید، آب های شفابخش این شهر را از قلم نیاندازید که درمان خوبی برای مسائل تنفسی، بیماری های مفصلی، بیماری های مرتبط با سیستم عصبی و بیماری های زنانه است.

منبع: ایرنا

به "خبرنگاران جشنی با طعم گیلاس های بلغارستان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران جشنی با طعم گیلاس های بلغارستان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید