خبرنگاران لغو سفر رئیس مجلس پاکستان به افغانستان قبل از ورود به کابل

به گزارش عینکی متفکر، اسلام آباد - خبرنگاران - سفر رئیس مجلس ملی پاکستان به افغانستان تنها لحظاتی قبل از فرود هواپیمای حامل هیات آن کشور در کابل به دلیل نگرانی های امنیتی لغو شد.

خبرنگاران لغو سفر رئیس مجلس پاکستان به افغانستان قبل از ورود به کابل

به گزارش عینکی متفکر از منابع رسمی پاکستان، هواپیمای حامل اسد قیصر رئیس مجلس و اعضای هیات پارلمانی این کشور امروز (پنجشنبه) در یک اقدام غیرمنتظره دقایقی قبل از فرود در فرودگاه بین المللی شهر کابل مجبور به بازگشت به اسلام آباد شد.

محمد صادق نماینده ویژه پاکستان در امور افغانستان که امروز با رئیس مجلس و هیات پارلمانی کشورش به مقصد کابل پرواز نموده بود ضمن تایید لغو این سفر به دلایل امنیتی و بازگشت به اسلام آباد، اعلام نمود: لحظاتی قبل از فرود هواپیما در کابل، برج مراقبت از مسدود بودن فرودگاه به دلیل تهدیدهای امنیتی اطلاع داد.

وی اضافه کرد: تاریخ جدید سفر هیات پارلمانی پاکستان به افغانستان پس از رایزنی های دو کشور اعلام می گردد.

اسد قیصر رئیس مجلس پاکستان قرار بود به دعوت میر رحمان رحمانی همتای افغانستانی خود از امروز سفری رسمی و 3 روزه به کابل انجام دھد.

اسلام آباد نسبت به تشدید خشونت ها و حوادث تروریستی در افغانستان نگران است، موضوعی که عمران خان نخست وزیر پاکستان در جریان اولین سفر رسمی خود به کابل در 29 آبان 1399 به آن پرداخت.

منبع: ایرنا

به "خبرنگاران لغو سفر رئیس مجلس پاکستان به افغانستان قبل از ورود به کابل" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران لغو سفر رئیس مجلس پاکستان به افغانستان قبل از ورود به کابل"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید