دانشگاه آزاد خراسان رضوی در تجمیع منابع برای توسعه فعالیت های دانش بنیان محدودیتی ندارد

به گزارش عینکی متفکر، رئیس دانشگاه آزاد اسلامی خراسان رضوی و مشهد گفت: تقویت و توسعه مراکز رشد و شرکت های دانش بنیان و سرا های نوآوری از سیاست های دانشگاه آزاد اسلامی است.

دانشگاه آزاد خراسان رضوی در تجمیع منابع برای توسعه فعالیت های دانش بنیان محدودیتی ندارد

به گزارش خبرنگار استان های عینکی متفکر، مسعود طاهری لاری، رئیس دانشگاه آزاد خراسان رضوی، در جلسه شورای مرکز رشد دانشگاه آزاد اسلامی مشهد، این دانشگاه را دارای ظرفیت بالا و امکانات فراوان معرفی کرد و گفت: با توجه به این امکانات، ما در تجمیع منابع اقتصادی، انسانی و فیزیکی واحد های استان خراسان رضوی برای پیشبرد و توسعه فعالیت های دانش بنیان در استان محدودیت نداریم.

طاهری لاری با اشاره به توسعه همکاری های دانشگاه آزاد اسلامی مشهد و شرکت شهرک های صنعتی مشهد گفت: امیدواریم بتوانیم با همکاری شرکت شهرک های صنعتی مشهد فراوری اشتغال نموده و کاری ماندگار در این دوره به جا گذاریم.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی مشهد و خراسان رضوی به پیشرفت های خوب پژوهشی در واحد مشهد و استان خراسان رضوی اشاره کرد و تاکید نمود: با توجه به اینکه تقویت و توسعه مراکز رشد، شرکت های دانش بنیان و سرا های نوآوری از سیاست های دانشگاه آزاد اسلامی است؛ یاری و همکاری همگان را در استان می طلبد.

جلسه شورای مرکز رشد دانشگاه آزاد اسلامی مشهد با حضورمعاونان پژوهش و فناوری و توسعه مدیریت و منابع دانشگاه آزاد اسلامی خراسان رضوی و مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی مشهد در مرکز رفاهی فرهنگی این دانشگاه برگزارشد.

منبع: خبرگزاری دانشجو

به "دانشگاه آزاد خراسان رضوی در تجمیع منابع برای توسعه فعالیت های دانش بنیان محدودیتی ندارد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دانشگاه آزاد خراسان رضوی در تجمیع منابع برای توسعه فعالیت های دانش بنیان محدودیتی ندارد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید