درخواست پخش ربنای شجریان از صدا و سیما جهت افزایش نشاط مردم

به گزارش عینکی متفکر، یک عضو فراکسیون امید مجلس گفت: از همکاران در شورای عالی نظارت بر صدا و سیما می خواهم تا در رسانه ملی مطالبی عنوان گردد که نشاط اجتماعی ایجاد می نماید. پخش ربنای شجریان می تواند به این موضوع یاری کند.

درخواست پخش ربنای شجریان از صدا و سیما جهت افزایش نشاط مردم

به گزارش عینکی متفکر، علی نوبخت حقیقی در نوبت عصر جلسه امروز (سه شنبه) مجلس شورای اسلامی در تذکری شفاهی گفت: این روزها به کرات گفته می گردد که ما در جنگ مالی تمام عیار هستیم. از طرفی مطالبی عنوان می گردد که افشای اسرار جنگی است. بنابراین این سوال مطرح است که اگر در جنگ مالی هستیم چگونه نمایندگان مردم مطالبی عنوان می نمایند که دشمن منتظر شنیدن آنهاست. به نظر من این اتفاق نوعی افشای اصرار و مأیوس کردن ملت بزرگوار است.

نوبخت اضافه کرد: این درد را به کجا ببریم که خود نمایندگان وا داده اند و یا مطالبی می گویند که حاکی از ضعف کشور است، خواهشمندم برخی از مطالبی که در جلسات علنی گفته می گردد را به جلسات غیر علنی ببریم. برخی آمارها خبر از افسردگی مردم می دهد که نتایج بدی به دنبال دارد.

این عضو فراکسیون امید مجلس با بیان اینکه در جنگ مالی هستیم ادامه داد: امکان برنامه ریزی باید در اختیار مجلس، دولت و سران سه قوه باشد اما این روزها مشاهده می کنید دلالان داخلی و خارجی عرصه را بر مردم تنگ نموده اند. آقای پژمان فرد دیروز گفتند که به یکباره مشاهده می گردد که در ساعت 3-4 بامداد قیمت دلار افزایش پیدا می نماید. چه کسی این کارها را انجام می دهد؟ این نشان دهنده این است که نظارت کاملی صورت نمی گیرد.

نوبخت حقیقی در انتها تذکر خود تاکید نمود: در رسانه ملی مطالبی گفته گردد که نشاط اجتماعی ایجاد می نماید. پخش ربنای شجریان به این موضوع یاری می نماید. اخراج عادل فردوسی پور نیز در جوانان افسردگی ایجاد نموده است.

منبع: خبرگزاری ایسنا

به "درخواست پخش ربنای شجریان از صدا و سیما جهت افزایش نشاط مردم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "درخواست پخش ربنای شجریان از صدا و سیما جهت افزایش نشاط مردم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید