دیدگاه سناتور روس درباره تهدید نظامی خواندن روسیه در آمریکا

به گزارش عینکی متفکر، سناتور روس معتقد است، در گزارش موسسه آمریکایی که خودکفایی نظامی روسیه تهدیدی برای منافع آمریکا در اروپا نامیده شده، مفهوم تهدیدات از جانب مسکو با خودکفایی نظامی روسیه و توانایی در تامین امنیت خود، جایگزین یکدیگر شده اند.

دیدگاه سناتور روس درباره تهدید نظامی خواندن روسیه در آمریکا

به گزارش گروه بین الملل عینکی متفکر به نقل از خبرگزاری نووستی، فرانتس کلینتسویچ عضو ارشد کمیته دفاع و امنیت شورای فدراسیون (سنای) روسیه معتقد است که نویسندگان گزارش Index of U.S. Military Strength اندیشکده هریتیج آمریکا با نامیدن خودکفایی نظامی روسیه به عنوان تهدیدی برای منافع ایالات متحده در اروپا، در واقع آگاهانه مفاهیم را با یکدیگر جایگزین نموده اند.

در گزارش کارشناسان آمریکایی یادآوری شده که روسیه با در اختیار داشتن بزرگترین زرادخانه تسلیحات هسته ای در میان قدرت های هسته ای دنیا، قادر به از بین بردن تعداد زیادی از اهداف در خاک ایالات متحده و کشورهای متحد آن در اروپا است. در این سند صندلی ویژه ای به تسلیحات نظامی جدید روسیه از جمله سامانه موشکی اس-500 و تانک های جدید روسی اختصاص یافته است.

کلینتسویچ در تفسیر این مسئله گفت: با ارزیابی روسیه به عنوان واقعی ترین تهدید نظامی برای آمریکا و همچنین منافع آمریکا در اروپا، نویسندگان این گزارش در واقع آگاهانه مفاهیم را جایگزین یکدیگر نموده اند. در حقیقت صحبت درباره تهدیداتی از جانب روسیه نیست، بلکه خودکفایی کامل نظامی روسیه و توانایی این کشور در تامین تضمین شده امنیت خود است که این دو مقوله جدای از یکدیگر بوده و یک مسئله نیستند.

این سناتور روس اضافه نمود، هدف از چنین دستکاری هایی در مفاهیم، ارائه اطلاعات دروغ درباره اهداف روسیه است تا از این طریق بهانه لازم برای ارضای اشتهای فزاینده اقتصادی پنتاگون تامین گردد.

ولادیمیر پوتین رئیس جمهوری روسیه اخیراً در مصاحبه با شبکه های تلویزیونی عرب زبان در آستانه سفر خود به عربستان سعودی گفت که روسیه در حال ساخت تسلیحات نظامی و توسعه سامانه های تهاجمی خود است که قادر هستند تا بر هر سیستم دفاع ضدموشکی غلبه نمایند.

منبع: خبرگزاری تسنیم

به "دیدگاه سناتور روس درباره تهدید نظامی خواندن روسیه در آمریکا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دیدگاه سناتور روس درباره تهدید نظامی خواندن روسیه در آمریکا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید