رئیس کل جدید دادگستری لرستان: تیراندازی های استان غیرقابل پذیرش است

به گزارش عینکی متفکر، رئیس کل جدید دادگستری لرستان گفت: تیراندازی های وسیعی که در سطح شهرها و روستاهای استان اتفاق می افتد غیرقابل پذیرش است.

رئیس کل جدید دادگستری لرستان: تیراندازی های استان غیرقابل پذیرش است

به گزارش عینکی متفکر، محمد رزم در مراسم تودیع و معارفه رئیس کل دادگستری استان لرستان اظهار کرد: تمام برنامه های تحول رئیس قوه قضاییه را اجرا خواهم کرد.

وی با تأکید بر اینکه به دنبال قضاوت عادلانه و بی طرفانه در استان هستیم، بیان نمود: این نوع قضاوت نه تنها باید منجر به ایجاد عدالت، آسایش و آرامش گردد بلکه باید امنیت آفرین نیز باشد.

رئیس کل دادگستری لرستان گفت: برنامه های دوران تحول قضایی ازجمله کاهش موجودی، افزایش مختومه، کاهش پرونده های وارده و شناسایی گلوگاه های تشکیل پرونده و برطرف اطاله دادرسی و رسیدگی به پرونده های معوقه، حبس زدایی، مبارزه با مفاسد مالی، اجرای طرح های جایگزین حبس، حمایت از رونق فراوری، دقت و سرعت در رسیدگی ها و استفاده از ظرفیت شوراهای حل اختلاف و تقویت صلح و سازش و... را اجرا خواهیم کرد.

رزم بیان نمود: با تشویق قضات و دادرسی عادلانه به دنبال جلب سرمایه های انسانی و رضایت مردم از نظام هستیم.

وی با بیان اینکه همه جلسات ستادی دادگستری استان را برای مبارزه با جرائم خاص، بعضی جرائم سازمان یافته و ... از توانمندی ناجا، نیروهای امنیتی و اطلاعاتی استفاده خواهم کرد، تأکید کرد: موضوع تیراندازی های وسیعی که در سطح شهرها و روستاهای استان اتفاق می افتد غیرقابل پذیرش است که باید در ستاد جرائم خاص مورد آنالیز قرار گیرند.

رئیس کل دادگستری لرستان اضافه نمود: کشیدن سلاح به روی مردم به قصد ارعاب و ترساندن و یا قداره کشی در سطح شهر و روستا تحت عناوین مختلف ازجمله محاربه که مجازات آن اعدام بود و با این موارد مقابله قاطع خواهیم کرد.

رزم با اشاره به موضوع قتل های عمدی در استان، بیان کرد: آمار دقیق قتل های هرسال را خواهیم گرفت و قتل هایی که در دادگاه مطرح است و یا احکام آن صادر شده را آنالیز می کنیم.

وی بر دستگیری قاتلین فراری تأکید کرد و اضافه نمود: در سه سال خدمتم در ایلام، هر قتلی رخ داد بلافاصله قاتل دستگیر شد.

منبع: خبرگزاری ایسنا

به "رئیس کل جدید دادگستری لرستان: تیراندازی های استان غیرقابل پذیرش است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رئیس کل جدید دادگستری لرستان: تیراندازی های استان غیرقابل پذیرش است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید