رویداد هر چالش، یک راه چاره با محور خوردگی تاسیسات و تجهیزات نفت امروز، 26 آذر برگزار گردید

به گزارش عینکی متفکر، مدیر توسعه کسب و کار حوزه نفت، گاز و پتروشیمی گفت: رویداد هر چالش، یک راه چاره با محور اصلی خوردگی تاسیسات و تجهیزات نفت امروز با حضور شرکت های دانش بنیان و فناور در جهت حل چالش ها و مسائل صنعت نفت برگزار گردید.

رویداد هر چالش، یک راه چاره با محور خوردگی تاسیسات و تجهیزات نفت امروز، 26 آذر برگزار گردید

سیدمحمدامین علوی، مدیر توسعه کسب و کار حوزه نفت، گاز و پتروشیمی در مصاحبه با خبرنگار فناوری عینکی متفکر، درباره رویداد کنترل خوردگی تجهیزات صنعت نفت گفت: این رویداد امروز 26 آذر ماه با موضوع فناوری نانو و حضور شرکت های نفت و گاز شرق، انتقال گاز ایران، پارس جنوبی، نفت فلات قاره در پژوهشگاه صنعت نفت برگزار گردید.

وی ادامه داد: هدف از این رویداد فراهم سازی شرایط برای ارائه محصولات شرکت های دانش بنیان و فناور در جهت حل چالش ها و مسائل صنعت نفت بود.

علوی با بیان اینکه در این رویداد شرکت ها با ارائه چالش ها در حوزه خوردگی به مسائل صنعت پرداختند، توضیح داد: بعد از ارائه صنایع که همگی متعلق به صنعت نفت بودند جلسات B2 برای مذاکرات دو جانبه و چند جانبه بین فناوران و متقاضیان و همچنین کارگزاران در راستای تبادل فناوری انجام شد. در این مذاکرات مفاد تفاهم نامه و مسائل صنعت تصریح می گردد.

منبع: خبرگزاری دانشجو

به "رویداد هر چالش، یک راه چاره با محور خوردگی تاسیسات و تجهیزات نفت امروز، 26 آذر برگزار گردید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رویداد هر چالش، یک راه چاره با محور خوردگی تاسیسات و تجهیزات نفت امروز، 26 آذر برگزار گردید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید