رژه کاروان ایران در پاراآسیایی جاکارتا

به گزارش عینکی متفکر، مراسم افتتاحیه سومین دوره از بازی های پارآسیایی راس ساعت شروع شد.

رژه کاروان ایران در پاراآسیایی جاکارتا

به گزارش خبرنگار اعزامی عینکی متفکر به جاکارتا، مجموعه ورزشی گلورا بانگ کارنو جاکارتا کاملا خالی است و تنها یک طرف استادیوم جمعیت نشسته اما مسوولان برگزار نماینده بازی های پاراآسیایی 2018 مراسم افتتاحیه را درست در زمان اعلام گردیده آغاز کردند.

مراسم با مراسم سنتی کشور میزبان و شمارش معکوس و آتش بازی به طور رسمی آغاز شد.

مراسم همراه با برنامه های مختلف سنتی کشور میزبان بود و سپس با خوشآمد گویی به دوست داران ورزش، ورزشکاران، مسوولان و حاضرین ادامه پیدا کرد.

برگزار نماینده های مراسم افتتاحیه با پیغام خوش آمدگویی رئیس جمهور اندونزی جشن آغاز سومین دوره بازی های پاراآسیایی را ادامه دادند.

نمایشگری بزرگ در میانه استادیوم نصب گردیده بود که ابتدا شعار ما یکی هستیم روی آن نقش بسته بود و سپس در زمان پخش سرود ملی اندونزی پرچم این کشور را نشان داد.

از این نمایشگر در طول مراسم برای نشان دادن ویدئوهای مختلف از این کشور استفاده می شد.

دو نمایشگر بزرگ نیز در اطراف استادیوم نصب گردیده که مراسم را به صورت زنده برای حاضرین ناشنوا ترجمه می نمایند.

مراسم افتتاحیه بازی های پاراآسیایی جاکارتا کاملا برمحور هرآنچه که این کشور در آن قدرت دارد برنامه ریزی گردیده است.

از روزهای قبل مراسم افتتاحیه این صحبت در میان بسیاری از حاضرین شنیده می شد که شاید اندونزی بعد از انتها بازی های آسیایی خواسته یا ناخواسته بازی های پاراآسیایی را جدی نگرفته است. البته رنگ و بوی مراسم افتتاحیه توانست این موضوع را رد کند اما نمی گردد از برخی اتفاق ها به سادگی گذشت.

صندلی های خالی استادیوم کاملا مشهود است و بعد از 30 دقیقه از آغاز مراسم همچنان صندلی ها خالی است و مردم این کشور به استادیوم نیامده اند.

از طرفی میز و صندلی هایی که در اختیار رسانه ها قرار گرفته کاملا نشان دهنده این است که استادیوم بعد از بازی های آسیایی مورد توجه نبوده و خاک فراموشی بر روی آنها نشسته است.

با آغاز رژه کاروان های ورزشی افغانستان اولین کشوری بود که وارد استادیوم شد. بحرین دومین کشوری بود که رژه خود را برگزار کرد و سپس بوتان با دو ورزشکار خود رژه رفت.

صندلی های استادیوم همچنان خالی بود و نشان می داد که اطلاع رسانی مسوولان برگزاری مناسب نبوده. حتی بسیاری از حاضرین پیش از آغاز مراسم فکر می کردند که قرار است افتتاحیه راس ساعت 18 برگزار گردد در حالی که مراسم ساعت 19 بود.

عکاسان و عینکی متفکر زیادی مراسم افتتاحیه بازی های پاراآسیایی را تحت پوشش خبری قرار داده اند و صندلی عینکی متفکر کاملا پر گردیده است. (وسط بگذاریدپس از کاروان هند، نوبت به ورزشکاران ایران رسید که با پرچم داری ساره جوانمردی وارد استادیوم شدند.راس ساعت 19:35 وارد شد کاروان ایران سیامند رحمان قهرمان پاراآسیایی، دنیا و پارالمپیک بعد از پرچم دار در رژه حضور داشت و کاملا معین بود.مرتضی مهرزاد مرد بلند قامت والیبال نشسته ایران نیز در میانه کاروان ایران کاملا به چشم می امد و با قامت بلند خود حرکت می کرد.رژه کاروان ورزشی ایران که با نام توکل و امید در بازی های پاراآسیایی شرکت نموده پنج دقیقه طول کشید.

وهب همدانی فرزند شهید حسین همدانی که سرپرست نمادین کاروان ایران است نیز در رژه حضور داشت.

ادامه دارد...

منبع: خبرگزاری ایسنا

به "رژه کاروان ایران در پاراآسیایی جاکارتا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رژه کاروان ایران در پاراآسیایی جاکارتا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید