سرمربی فوتسال بانوان روسیه: پس از بازی با ایران فهمیدیم باید بیشتر کار کنیم

به گزارش عینکی متفکر، سرمربی تیم فوتسال بانوان روسیه گفت: امروز جنگنده تر کار کردیم اما بازیکنان ایران اجازه ندادند چیزی را که دوست داشتیم در زمین به نمایش بگذاریم.

سرمربی فوتسال بانوان روسیه: پس از بازی با ایران فهمیدیم باید بیشتر کار کنیم

به گزارش عینکی متفکر، تیم ملی فوتسال بانوان روسیه پیروز شد در دومین بازی تدارکاتی تیم ایران را با نتیجه دو بر یک شکست دهد و باخت در بازی قبل را جبران کند. کوزمین سرمربی تیم روسیه در مورد این بازی گفت: تقریباً شبیه بازی دیروز بود. ما خیلی کارها در زمین انجام دادیم اما تیم ایران اجازه نداد کارهایی که دوست داشتیم را انجام دهیم.

او در این مورد اضافه نمود: امروز بیشتر سعی کردیم و بازیکنانمان جنگنده تر بودند. البته بازیکنان شما این اجازه را ندادند که استعدادهای خودمان را بیشتر به نمایش بگذاریم. الان فهمیدیم بیشتر باید کار کنیم.

سرمربی تیم روسیه در مورد بازی تیم ایران اظهار کرد: از بازیکنان شما مخصوصاً شماره چهار تیمتان (فاطمه ارژنگی) خیلی راضی بودم. عالی کار کردند. تیم شما نسبت به سال گذشته خیلی بهتر شده و تغییر کرده است.

کوزمین در ادامه اظهار داشت: به شما این امیدواری را می دهم که در مسابقات آسیایی جزو تیم های برنده هستید. نهم ماه می در مسابقات بین المللی مسکو با حضور اسپانیا، پرتغال و روسیه منتظرتان هستیم. مطمئناً آنجا سطح بالاتری از تیم ایران خواهیم دید.

منبع: خبرگزاری ایسنا

به "سرمربی فوتسال بانوان روسیه: پس از بازی با ایران فهمیدیم باید بیشتر کار کنیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سرمربی فوتسال بانوان روسیه: پس از بازی با ایران فهمیدیم باید بیشتر کار کنیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید