سیمرغ در زبرخان چهل کتاب برای بهار در اِوَز هدیه آورد

به گزارش عینکی متفکر، به گزارش خبرنگار خبرنگاران در فارس، سیدعلی حسینی معاون پرورشی و تربیتی آموزش و پرورش زبرخان و عضو ارشد انجمن کودک و نوجوان سیمرغ است که فعالیت های گسترده ای در حوزه کتاب و کتابخوانی به شیوه های خلاق خصوصا برای بچه ها و نوجوانان سراسر ایران دارد.

سیمرغ در زبرخان چهل کتاب برای بهار در اِوَز هدیه آورد

حسینی که اخیرا برنامه سه شنبه ها با یک فنجان کتاب، کاری مشترک از انجمن کودک و نوجوان سیمرغ را با همکاری و حمایت معاونت فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، دفتر مطالعات و برنامه ریزی فرهنگی و آموزش و پرورش زبرخان، اعضای باشگاه های کتابخوانی کودک و نوجوان و دیگر علاقه مندان کتابخوانی و ترویج آن به صورت برخط برگزار کرد و بسیار مورد استقبال و توجه نهاده شد.

وی در گفت وگو با خبرنگار ایبنا می گوید: در این برنامه ها 30 گفتگوی صمیمانه و خلاقانه نویسندگان، مترجمان، شاعران، تصویرگران، دست اندرکاران، بنیان گذاران، استادان، کارشناسان و پژوهشگران حوزه کتاب، کودک و نوجوان با دانش آموزان، اعضای جام باشگاه های کتابخوانی، معلمان، مربیان، تسهیلگران و خانواده های علاقه مند و… همراه با معرفی کتاب و پرسش و پاسخ به صورت غیرحضوری برگزار گردید. 10 نشست ویژه معرفی فعالیت های جام باشگاه های کتابخوانی کودک و نوجوان سراسر کشور با حضور اعضا و تسهیلگران بود.

وی اضافه نمود: این ویژه برنامه ها در دوره گذر از کرونا هر هفته سه شنبه شب ها در سامانه های آنلاین: اسکای روم، قرار شبکه پیغام رسان شاد و… برگزار گردید که باشگاه کتابخوانی بهار اوز به تسهیلگری طیبه نامی یکی از مهمانان سه شنبه های این برنامه بود.

حسینی در ادامه گفت: این برنامه ها با پی گیری و همراهی کیمیا امینی فعال حوزه کتاب و مدیر انجمن کودک و نوجوان سیمرغ و دبیر شبکه ترویج کتابخوانی کشور، برگزار گردید. در این نشست صمیمی قول 40 جلد کتاب به باشگاه کتابخوانی بهار اوز داده شد که کتاب ها در تاریخ 16 شهریور به طیبه نامی تسهیلگر این باشگاه تحویل داده شد.

طیبه نامی ضمن تشکر از انجمن کودک و نوجوان شهر زبرخان و سیدعلی حسینی و کیمیا امینی از دفتر مطالعات وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و ریحانه حسینی رئیس انجمن کتاب اوز، کتاب ها را به دبیرخانه مرکز کتاب اوز برای استفاده همه بچه ها و نوجوانان خصوصا اعضا باشگاه های کتابخوانی اهدا کرد.

انجمن کتاب شهرستان اوز در راستای این برنامه از تسهیلگر و بچه ها باشگاه کتابخوانی بهار که در تمامی برنامه های فرهنگی و مرتبط با کتاب حضور فعال داشته و بعلاوه کلیه دست اندرکاران برگزاری این برنامه تقدیر و تشکر نموده و اهدای کتاب به بچه ها و نوجوانان باشگاه اوز را حرکتی بسیار ارزنده در جهت تشویق و ترغیب آنها جهت ادامه فعالیت بیشتر در حوزه کتاب و کتابخوانی دانست.

شهر زبرخان در استان خراسان رضوی قرار گرفته است و پیشتر از بخش های شهرستان نیشابور به تعداد می رفت.

منبع: ایبنا - خبرگزاری کتاب ایران

به "سیمرغ در زبرخان چهل کتاب برای بهار در اِوَز هدیه آورد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سیمرغ در زبرخان چهل کتاب برای بهار در اِوَز هدیه آورد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید