فتحی: سلطانی فر از تیم مدیریتی استقلال حمایت کرد، انتظار وزیر ورزش خوشنودی طرفداران است

به گزارش عینکی متفکر، امیرحسین فتحی، مدیرعامل باشگاه استقلال گفت، مسعود سلطانی فر، وزیر ورزش و جوانان از تیم مدیریتی باشگاه استقلال حمایت نموده است.

فتحی: سلطانی فر از تیم مدیریتی استقلال حمایت کرد، انتظار وزیر ورزش خوشنودی طرفداران است

به گزارش عینکی متفکر، امیرحسین فتحی در گفت و گو با پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان درباره تشکیل مجمع سالیانه باشگاه استقلال گفت: جلسه مجمع باشگاه استقلال با حضور وزیر ورزش و جوانان و نمایندگان وزارت دادگستری، وزارت اقتصاد و دارایی، سازمان برنامه و بودجه و سازمان حسابرسی برگزار گردید. در این نشست، مجمع عمومی تمامی صورت های اقتصادی منتهی به انتها لیگ برتر در سال 97 مورد تأیید و تصویب اعضای مجمع نهاده شد. مجمع باشگاه استقلال برای تأیید صورت های اقتصادی سال 98، آبان ماه سال جاری برگزار خواهد شد.

وی اضافه کرد: در ادامه نشست و با تقاضای من، اعضای هیئت مدیره در حضور وزیر جلسه ای برگزار کردند و اسماعیل خلیل زاده، رئیس هیئت مدیره گزارشی از روند برنامه های این باشگاه ارائه کرد.

مدیرعامل باشگاه استقلال درباره حمایت وزیر ورزش از تیم مدیریتی باشگاه استقلال گفت: سلطانی فر با تأکید بر ثبات مدیریت و ادامه برنامه های مؤثر باشگاه برای موفقیت استقلال گفت که هیئت مدیره و مدیرعامل با تمام قدرت کوشش نمایند و نباید به هیچ عنوان وقفه ای در برنامه های باشگاه و تیم به وجود آید و انتظار من ادامه این رویه قانونی و مثبت و در نهایت موفقیت تیم و خشنودی طرفداران استقلال است.

منبع: خبرگزاری تسنیم

به "فتحی: سلطانی فر از تیم مدیریتی استقلال حمایت کرد، انتظار وزیر ورزش خوشنودی طرفداران است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فتحی: سلطانی فر از تیم مدیریتی استقلال حمایت کرد، انتظار وزیر ورزش خوشنودی طرفداران است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید