لزوم تشکیل شورای دانشگاهی و پژوهشگاهی ایران و کره جنوبی

به گزارش عینکی متفکر، کارگروه همکاری های علمی بین المللی ایران و کره جنوبی به میزبانی وزارت علوم برگزار گشت و در این نشست موضوع تشکیل شورای فضای دانشگاه ها و پژوهشگاه های دو کشور مورد بررسی قرار گرفت.

لزوم تشکیل شورای دانشگاهی و پژوهشگاهی ایران و کره جنوبی

به گزارش گروه علمی و دانشگاهی عینکی متفکر به نقل از اداره کل روابط عمومی وزارت علوم، دومین کارگروه همکاری های علمی بین المللی ایران و کره جنوبی به میزبانی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری کشورمان برگزار گشت.

در این نشست حسین سالار آملی، قائم مقام وزیر علوم در امور بین الملل و رئیس مرکز همکاری های علمی و بین المللی این وزارتخانه و هوجانگ هیان سفیر کره جنوبی در تهران و رئیس دانشگاه اصفهان به عنوان مرکز هماهنگ کننده ملی و نمایندگان 30 دانشگاه حضور داشتند و نقشه راه همکاری های دو جانبه برای سال های آینده مورد بررسی قرار گرفت.

سالار آملی در این نشست بر توجه به سیاست های کلان استراتژی و برنامه اجرایی برای همکاری بهتر با کشور کره جنوبی تأکید کرد.

به گفته وی، انتظار می رود خروجی این نشست ارائه نقشه راه همکاری های دوجانبه، تشکیل کمیته کاری علمی بین دو کشور و تشکیل شورای فضای دانشگاه ها و پژوهشگاه های دو کشور باشد.

در ادامه، هوجانگ هیان سفیر کره جنوبی در تهران بر علاقه مندی به همکاری عمیق علمی و فناوری با جمهوری اسلامی ایران تأکید کرد.

وی گفت: همچون دانشگاه اصفهان که از طرف ایران مسئول پیگیری های علمی دوجانبه است، دانشگاهی را از کشور کره جنوبی برای توسعه همکاری ها معین خواهد کرد.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری فارس

به "لزوم تشکیل شورای دانشگاهی و پژوهشگاهی ایران و کره جنوبی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "لزوم تشکیل شورای دانشگاهی و پژوهشگاهی ایران و کره جنوبی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید