محکومیت فولاد خوزستان به دلیل شکایت آنالیزور

به گزارش عینکی متفکر و به نقل از سایت فدراسیون فوتبال، در پی شکایت محمدسعید اخباری از باشگاه فولاد خوزستان، این باشگاه به پرداخت مبلغ 672 میلیون ریال بابت اصل خواسته به انضمام هزینه دادرسی در حق خواستار محکوم شد.

محکومیت فولاد خوزستان به دلیل شکایت آنالیزور

* با توجه به شکایت رضا بابایی از باشگاه خونه به خونه بابل، این باشگاه به پرداخت مبلغ 900 میلیون ریال بابت اصل خواسته در حق خواستار محکوم شد. همچنین در مورد هزینه داردسی با توجه به عدم مطالبه آن در ستون خواسته و حتی توضیح دادخواست کمیته با تکلیفی روبرو نیست.

* در پرونده شکایت میکائیل ایمن تراج از باشگاه خونه به خونه بابل، این باشگاه به پرداخت مبلغ یک میلیارد و 400 میلیون ریال بابت اصل خواسته به انضمام مبلغ 28 میلیون ریال بابت هزینه دادرسی محکوم شد.

* در پی شکایت ایمان شوریابی از باشگاه شهرداری ماهشهر، این باشگاه به پرداخت مبلغ 430 میلیون ریال بابت اصل خواسته در خواستار محکوم شد. همچنین در مورد هزینه دادرسی با توجه به عدم مطالبه از سوی خواستار، کمیته روبرو به تکلیفی نمی باشد.

* با توجه به شکایت کریم خوشحال از باشگاه ملوان بندرانزلی، این باشگاه به پرداخت مبلغ 420 میلیون ریال بابت اصل خواسته در حق خواستار محکوم شد. همچنین در مورد هزینه داردسی با توجه به عدم مطالبه آن در ستون خواسته و توضیح دادخواست کمیته با تکلیفی روبرو نیست.

* کمیته وضعیت فدراسیون در مورد شکایت باشگاه پیکان از علی بابایی، پس از آنالیز پرونده اظهار داشت: علی بابایی محکوم به پرداخت مبلغ 68 میلیون و 162 هزار ریال بابت فسخ قرارداد بدون دلیل موجه ورزشی و پرداخت مبلغ یک میلیون و 363 هزار و 240 ریال بابت هزینه دادرسی در حق خواستار محکوم شد. (رای صادره قطعی است).

آرای صادره ظرف مدت 7 روز از تاریخ ابلاغ در کمیته استیناف فدراسیون فوتبال قابل تجدیدنظرخواهی خواهد بود.

منبع: خبرگزاری مهر

به "محکومیت فولاد خوزستان به دلیل شکایت آنالیزور" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "محکومیت فولاد خوزستان به دلیل شکایت آنالیزور"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید