مرحله نهایی بیست و چهارمین المپیاد علمی دانشجویی کشورهفته نخست مرداد برگزار می گردد

به گزارش عینکی متفکر، بیست و چهارمین المپیاد علمی دانشجویی کشور در روزهای سوم و چهارم مرداد سال جاری در پردیس فنی و مهندسی شهید عباسپور دانشگاه شهید بهشتی برگزار می گردد.

مرحله نهایی بیست و چهارمین المپیاد علمی دانشجویی کشورهفته نخست مرداد برگزار می گردد

به گزارش گروه علمی و دانشگاهی عینکی متفکر به نقل از دانشگاه شهید بهشتی ، بیست و چهارمین المپیاد علمی دانشجویی کشور در روزهای سوم و چهارم مرداد سال جاری در پردیس فنی و مهندسی شهید عباسپور دانشگاه شهید بهشتی برگزار می گردد.

مرحله نهایی این المپیاد در 23 رشته و با رقابت 1249 نفر از دانشجویان پذیرفته شده در مرحله اول المپیاد و دانشجویان برتر آزمون کارشناسی ارشد سال 1398 برگزار خواهد شد.

لازم به شرح است پذیرش داوطلبانی که از خوابگاه استفاده خواهند کرد از ساعت 14 روز چهارشنبه دوم مرداد 1398 آغاز خواهد شد و داوطلبان تهرانی و یا داوطلبانی که از خوابگاه استفاده نخواهند کرد از ساعت 5 تا 7 صبح روز پنجشنبه مورخ سوم مردادماه پذیرش خواهند شد.

آغاز اولین آزمون راس ساعت 8 صبح روز پنجشنبه 3 مرداد ماه خواهد بود، لذا ضروری است تمامی داوطلبان تا ساعت 7:30 به سالن های برگزاری آزمون مراجعه نمایند.

داوطلبان در صورت احتیاج به اطلاعات بیشتر می توانند با تلفن ثابت 73932871-021 یا با تلفن همراه 09126226459 مدیریت امور آموزشی پردیس شهید عباسپور تماس حاصل نمایند.

منبع: خبرگزاری فارس

به "مرحله نهایی بیست و چهارمین المپیاد علمی دانشجویی کشورهفته نخست مرداد برگزار می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مرحله نهایی بیست و چهارمین المپیاد علمی دانشجویی کشورهفته نخست مرداد برگزار می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید