مشاور رئیس سازمان سنجش در مصاحبه با خبرنگاران: امروز؛ نتایج پذیرفته شدگان نیمه متمرکز آزمون سراسری اعلام می گردد

به گزارش عینکی متفکر، توکلی گفت: نتایج پذیرفته شدگان نیمه متمرکز آزمون سراسری امروز به وسیله سایت سازمان سنجش اعلام می گردد.

مشاور رئیس سازمان سنجش در مصاحبه با خبرنگاران: امروز؛ نتایج پذیرفته شدگان نیمه متمرکز آزمون سراسری اعلام می گردد

حسین توکلی مشاور عالی رئیس سازمان سنجش آموزش کشور در مصاحبه با خبرنگار ، درباره پذیرفته شدگان نیمه متمرکز آزمون سراسری اظهار کرد: نتایج پذیرفته شدگان نیمه متمرکز آزمون سراسری امروز به وسیله سایت سازمان سنجش اعلام می گردد.

مشاور عالی رئیس سازمان سنجش با اشاره به تعداد پذیرفته شدگان اعلام کرد: تعداد 4113 نفر از پذیرفته شدگان می توانند امروز نام خود را در سایت سازمان سنجش مشاهده کند.

وی با بیان اینکه اطلاعیه سازمان سنجش همزمان با اعلام نتایج روی سایت سازمان قرار می گیرد گفت: پذیرفته شدگان دانشگاه فرهنگی و تربیت دبیر شهید رجایی موظف هستند که تا یک هفته پس از اعلام نتایج برای ثبت نام اقدام نمایند و بدیهی است مراجعه نکردن آن ها برای ثبت نامه به منزله انصراف است.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

به "مشاور رئیس سازمان سنجش در مصاحبه با خبرنگاران: امروز؛ نتایج پذیرفته شدگان نیمه متمرکز آزمون سراسری اعلام می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مشاور رئیس سازمان سنجش در مصاحبه با خبرنگاران: امروز؛ نتایج پذیرفته شدگان نیمه متمرکز آزمون سراسری اعلام می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید