مصاحبه دوره دکتری دانشگاه آزاد شروع شد

به گزارش عینکی متفکر، مصاحبه داوطلبان 33 رشته دوره های باآزمون و بدون آزمون دکتری دانشگاه آزاد اسلامی از امروز 22 تیر ماه شروع شد.

مصاحبه دوره دکتری دانشگاه آزاد شروع شد

به گزارش گروه علمی و دانشگاهی عینکی متفکر به نقل از روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی، مصاحبه داوطلبان 33 رشته آزمون دکتری تخصصی و دوره بدون آزمون ویژه استعدادهای درخشان دانشگاه آزاد اسلامی از امروز شنبه 22 تیرماه برگزار می گردد.

داوطلبان دعوت شده به مصاحبه 33 رشته اعلام شده که نسبت به ثبت نام در سامانه به منظور اعلام آمادگی برای شرکت در مصاحبه اقدام نموده اند، می توانند با مراجعه به سامانه اینترنتی مرکز سنجش و پذیرش به نشانی azmoon.net از تاریخ و زمان مصاحبه خود آگاه شوند.

مصاحبه 33 رشته دوره دکتری تخصصی دانشگاه آزاد اسلامی از امروز 22 تیرماه در واحد علوم و تحقیقات تهران برگزار می گردد.

داوطلبان ضروری است در زمان حضور برای مصاحبه و ارزیابی تخصصی، مدارک شناسایی (اصل شناسنامه و کارت ملی)، تمام سوابق علمی، آموزشی، تحقیقاتی شامل مقاله، پروژه، ترجمه، تالیف، گواهی ثبت اختراع یا کسب مقام در جشنواره های علمی در زمینه های مرتبط با رشته به انضمام نسخه ای از ریز نمرات و سرانجام نامه کارشناسی ارشد و مدرک زبان خارجی معتبر را همراه خود داشته باشند.

نتایج تمام رشته های دوره دکتری تخصصی دانشگاه آزاد اسلامی همزمان با نتایج سایر دانشگاه ها تا هفته اول شهریور ماه اعلام خواهد شد.

داوطلبانی که از اقصی نقاط کشور به منظور شرکت در مصاحبه دکتری تخصصی دانشگاه آزاد اسلامی به تهران سفر می نمایند، می توانند در هتل فرهیختگان دانشگاه واقع در واحد علوم و تحقیقات اقامت نمایند.

داوطلبان دعوت شده به مصاحبه دوره دکتری تخصصی که نسبت به ثبت نام برای شرکت در مصاحبه علمی اقدام نموده اند، می توانند با مراجعه به سامانه مرکز سنجش و پذیرش به نشانی azmoon.net نسبت به ثبت نام برای استفاده از این امکانات اقدام نمایند.

لازم به ذکر است مصاحبه دوره دکتری تخصصی دانشگاه آزاد اسلامی تا پنج شنبه 10 مرداد ماه ادامه خواهد داشت.

منبع: خبرگزاری فارس

به "مصاحبه دوره دکتری دانشگاه آزاد شروع شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مصاحبه دوره دکتری دانشگاه آزاد شروع شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید