مهربان: نگاه خاصی به هیچ کشتی گیری نداریم، نخواستیم فشار مضاعف به زارع وارد گردد

به گزارش عینکی متفکر، مربی تیم ملی کشتی آزاد گفت: هیچ کشتی گیری برای تیم ملی انتخاب نشده و هیچ نگاه خاصی به هیچ کشتی گیری نداریم.

مهربان: نگاه خاصی به هیچ کشتی گیری نداریم، نخواستیم فشار مضاعف به زارع وارد گردد

ابراهیم مهربان در گفت وگو با خبرنگار ورزشی در خصوص اینکه گفته می گردد 4 کشتی گیر اعزامی به مسابقات رنکینگ اتحادیه دنیای نسبت به بقیه از شانس بیشتری برای حضور در المپیک برخوردارند، گفت: نه چنین چیزی نزد کادرفنی موضوعیت ندارد. همانطور که از قبل اعلام شده بود، چند کشتی گیر از حضور در مسابقات جام تختی معاف شده بودند، آنهایی که در نورسلطان مدال گرفتند، به همراه رضا اطری که آنجا سهمیه المپیک گرفت. از طرفی هم اعلام شده بود که جام تختی یک آزمون مهم در انتخاب تیم ملی است. البته تنها آزمون نیست و درحقیقت کار ما از انتخابی جام تختی شروع شده و مسابقات دیگر را نیز پیش رو داریم و نهایتا تا یکی دو ماه مانده به المپیک این روال ادامه دارد. به همین دلیل ما صلاح دانستیم که که این نفرات معاف شده از جام تختی، در تورنمنتی که به نظرمان از کیفیت خوبی برخوردار است، شرکت نمایند.

وی ادامه داد: طبیعتا این برای کشتی گیران ما که نسبت به مسابقات دنیای نورسلطان تغییر وزن داده اند، خوب است و می تواند استارت خوبی برای این نفرات باشد که خودشان را محک بزنند. کادرفنی تیم ملی بعد از آنالیز نتایج جام تختی و این رقابت ها، برای آزمون بعدی برنامه ریزی خواهد نمود.

مهربان در پاسخ به این سوال که چرا امیرحسین زارع که قبلا از جام تختی معاف نشده بود، در تیم اعزامی به ایتالیا قرار گرفته، توضیح داد: امیرحسین بعد از اینکه قهرمان امیدهای دنیا شد، در لیگ کشتی گرفت و به جام آلانز هم رفت، این هفته نیز در مسابقات باشگاه های دنیا روی تشک می رود. با توجه به شرایط سنی اش، چند مسابقه متوالی را پشت سر گذاشت. اینکه باز بخواهیم او را در فشار مسابقه قرار دهیم، غیرمنطقی بود و کادرفنی صلاح دانست که به او استراحت داده گردد و با توجه به اینکه مسابقات رنکینگ اتحادیه دنیای در فاصله 10 روز تا جام تختی برگزار می گردد، او بعد از یک دوره ریکاوری، تورنمنت می بیند. این دومین تورنمنت جدی امیرحسین زارع در رده سنی بزرگسالان محسوب می گردد.

ابراهیم مهربان در خاتمه تاکید نمود: هیچ کشتی گیری برای تیم ملی انتخاب نشده، هیچ نگاه خاصی به هیچ کشتی گیری نداریم. هم سرمربی، هم کادرفنی و مدیر تیم های ملی و حتی رئیس فدراسیون، نگاه شان این است که تیم با کمترین ضریب اشتباه انتخاب و به المپیک اعزام گردد.

منبع: خبرگزاری تسنیم

به "مهربان: نگاه خاصی به هیچ کشتی گیری نداریم، نخواستیم فشار مضاعف به زارع وارد گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مهربان: نگاه خاصی به هیچ کشتی گیری نداریم، نخواستیم فشار مضاعف به زارع وارد گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید