مهم ترین رویدادهای امروز دنیای IT و تکنولوژی؛ از خودروهای خودران تحویل پیتزا تا طرح ضربتی هواوی برای مبارزه با تحریمهای گوگل

به گزارش عینکی متفکر، انتخاب هر شب اخبار و رویدادهای روز دنیای تکنولوژی و آی تی را گلچین نموده و به صورت خلاصه منتشر می نماید.

مهم ترین رویدادهای امروز دنیای IT و تکنولوژی؛ از خودروهای خودران تحویل پیتزا تا طرح ضربتی هواوی برای مبارزه با تحریمهای گوگل

مهمترین رویدادهای امروز را اینجا بخوانید:

این روزها در مقالات بسیاری بر اهمیت محدود کردن استفاده از تلفن همراه، تبلت و انواع کامپیوتر تاکید شده است، علت اصلی این موضوع به عوارض احتمالی نور این محصولات برای سلامت چشم مرتبط است.اما پرسش این است که اساسا این آسیب تا چه حد سندیت دارد؟مشروح خبر را اینجا بخوانید.

شرکت ریلمی طی ماه مه گذشته نخستین دستبند هوشمند خود را وارد بازار کرد. از آن موقع تا کنون این شرکت بیش از ده ها تلفن هوشمند راه اندازی نموده است.مشروح خبر را اینجا بخوانید.

این روزها خودروهای خودران طرفدارانی جدی دارند و به نظر می رسد نوبت به سرویس های تحویل پیتزا رسیده که در ایالت های کالیفرنیا به شکل خودران تردد نمایند.مشروح خبر را اینجا بخوانید.

حساب کاربری هواوی فرانسه در یک توئیت اظهار داشت که P40 از باتری گرافن استفاده می نماید. این توییت صراحتا ادعا نموده است که پرچمدار بعدی هواوی یعنی P40 با باتری گرافنی نسل بعدی عرضه خواهد شد.مشروح خبر را اینجا بخوانید.

شرکت هواوی میخواهد تا سرانجام سال آینده گزینه های جایگزین برنامه های گوگل را آماده کند. بر همین اساس نیز تلفن جدید آنر با GMS عرضه می گردد.مشروح خبر را اینجا بخوانید.

یک خرده فروش ژاپنی نوعی ربات هوشمند طراحی نموده است که می تواند به سرعت لباسها را تا کند. این ربات هوشمند می تواند حجم بالایی لباس را در کوتاهترین زمان تا و دسته بندی کند.مشروح خبر را اینجا بخوانید.

منبع: انتخاب

به "مهم ترین رویدادهای امروز دنیای IT و تکنولوژی؛ از خودروهای خودران تحویل پیتزا تا طرح ضربتی هواوی برای مبارزه با تحریمهای گوگل" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مهم ترین رویدادهای امروز دنیای IT و تکنولوژی؛ از خودروهای خودران تحویل پیتزا تا طرح ضربتی هواوی برای مبارزه با تحریمهای گوگل"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید