نحوه واکسیناسیون سالمندان بالای 80 سال در گلستان

به گزارش عینکی متفکر، خبرنگاران/گلستان معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی گلستان از شروع واکسیناسیون سالمندان بالای 80 سال در راستای اجرای اولویت دوم واکسیناسیون کرونا خبرداد.

نحوه واکسیناسیون سالمندان بالای 80 سال در گلستان

ناهید جعفری در گفت وگو با عینکی متفکر اظهار کرد: در استان حدود 160 هزار سالمند داریم که از امروز واکسیناسیون گروه سنی بالای 80 سال شروع شده است.

وی اعلام کرد: بر اساس سامانه هایی که در اختیار داریم، حدود 17 هزار سالمند بالای 80 سال در استان شناسایی شده است اما پیش بینی می کنیم در مجموع این تعداد 20 هزار نفر باشد.

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی گلستان در مورد طریقه تزریق واکسن این گروه سنی، گفت: از طرف مرکز بهداشت شهرستان ها به خانواده افراد بالای 80 سال شناسایی شده تماس گرفته خواهد شد و روز، ساعت و مکان تزریق واکسن به آنها گفته می گردد.

جعفری اضافه کرد: از افرادی که نوبت دریافت می نمایند درخواست داریم حتماً مراجعه داشته باشند زیرا بر اساس نوبت دهی ها بسته های واکسن باز می گردد و باید مورد استفاده قرار گیرند.

وی گفت: اگر تا هفته آینده به سالمند بالای 80 سالی تماس گرفته نشد، افراد می توانند با شماره 316363 تماس بگیرند و برای دریافت واکسن ثبت نام نمایند.

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی گلستان اعلام کرد: بعد از اتمام واکسیناسیون این گروه سنی، واکسیناسیون سالمندان بالای 75 سال شروع می گردد.

منبع: خبرگزاری ایسنا

به "نحوه واکسیناسیون سالمندان بالای 80 سال در گلستان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نحوه واکسیناسیون سالمندان بالای 80 سال در گلستان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید