نصب 7 هزار و 756 انشعاب گاز شهری و روستایی در هفت ماه گذشته

به گزارش عینکی متفکر، خبرگزاری خبرنگاران- طی هفت ماه گذشته 7 هزار و 756 انشعاب گاز شهری و روستایی در استان آذربایجان شرقی نصب شده است.

نصب 7 هزار و 756 انشعاب گاز شهری و روستایی در هفت ماه گذشته

به گزارش خبرنگار ما در تبریز؛، مدیر بهره برداری گاز این شرکت گفت: تا خاتمه مهرماه امسال، با نصب 2 هزار و 935 انشعاب شهری و نصب 4 هزار و 821 انشعاب در بخش روستایی، شمار انشعاب گاز نصب شده در سطح استان به 687 هزار و 795 مورد افزایش یافته است.

خسرو عینکی متفکرن پور با اشاره به پروژه های فعال گازرسانی در 217 روستای استان اضافه نمود: مطابق برنامه زمانبندی، نصب انشعابات گاز بخش های روستایی در حال گازرسانی استان نیز در دستور کار حوزه بهره برداری قرار گرفته است.

وی توضیح داد: بازدیدهای ادواری از فرایند اجرای پروژه های گازرسانی، رسیدگی به امور پیمانکاران اجرایی به وسیله برگزاری اتاق فکر، برگزاری جلسات مدوّن کنترل پروژه، تأمین اقتصادی و کالایی پروژه ها و جلوگیری از رکود در اجرا، تسهیل در مراحل تسویه کالایی و اجرایی پیمان ها، ارزیابی پیمانکاران و بکارگیری نیروهای با صلاحیت و توانمند و... از مهم ترین اقدامات اجرایی در تحقق تعهدات گازرسانی در بخش روستایی می باشد.

عینکی متفکرن پور در بخش دیگری از سخنان خود به جایگاه های CNG اشاره و توضیح داد: امسال گازرسانی به 7 جایگاه متقاضی گاز در برنامه اجرایی قرار داشته که به فراخور مجوزهای صادره مورد اقدام قرار خواهد گرفت.

مدیر بهره برداری شرکت گاز استان بعلاوه گفت: هم اکنون 168 جایگاه CNG در سطح استان فعال می باشد. محمدرضا ایازی/ خبرگزاری عینکی متفکر در آذربایجانشرقی

منبع: خبرگزاری آریا

به "نصب 7 هزار و 756 انشعاب گاز شهری و روستایی در هفت ماه گذشته" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نصب 7 هزار و 756 انشعاب گاز شهری و روستایی در هفت ماه گذشته"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید