نیکزاد: وام مسکن روستایی 200 میلیون تومان می گردد

به گزارش عینکی متفکر، رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی از ارائه پیشنهاد افزایش وام مسکن روستای به 200 میلیون تومان اطلاع داد و گفت: سال 1410 جشن اتمام مقاوم سازی واحد های مسکن روستایی را برگزار می کنیم.

نیکزاد: وام مسکن روستایی 200 میلیون تومان می گردد

به گزارش گروه مالی عینکی متفکر، اکبر نیکزاد در مراسم امضای تفاهمنامه با صندوق کارآفرینی امید اظهار کرد: از سال 84 تا امروز بنیاد مسکن سالانه 200 هزار واحد مسکن روستایی را نوسازی نموده است.

وی با بیان اینکه سال 84 فقط 7 درصد واحد های مسکن روستایی در برابر زلزله مقاوم بود، اضافه نمود: امروز بیش از 50 درصد واحد های مسکونی در روستا های کشور مقاوم سازی شده است.

رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی با بیان اینکه بر اساس برنامه ریزی اجرا شده سال 1410 جشن مقاوم سازی واحد های مسکونی روستایی را برگزار خواهیم کرد یادآور شد: بر اساس برنامه ساخت سالانه یک میلیون مسکن در کشور بنیاد مسکن انقلاب اسلامی 200 هزار واحد مسکن روستایی و 200 هزار واحد مسکن شهری را خواهد ساخت.

نیکزاد با تاکید بر اینکه ساخت و ساز های مسکن با موضوع مردم انجام خواهد شد، در پاسخ به پرسش تسنیم مبنی بر اینکه قرار است وام مسکن روستایی چه اندازه باشد، توضیح داد: به دولت پیشنهاد داده ایم که وام مسکن روستایی به 200 میلیون تومان افزایش یابد.

وی اضافه نمود: این پیشنهاد در جلسه آینده شورای عالی مسکن مطرح می گردد که با توجه به علاقه رئیس جمهور به روستائیان با آن موافقت خواهد شد.

رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی بیان نمود: سود وام 200 میلیون تومانی 5 درصد و دوره بازپرداخت آن 20 ساله است.

نیکزاد تاکید نمود: با افزایش سقف وام مسکن به 200 میلیون تومان شاهد تسریع در فرایند نوسازی و مقاوم سازی واحد های مسکونی در روستا ها خواهیم بود.

منبع: خبرگزاری دانشجو

به "نیکزاد: وام مسکن روستایی 200 میلیون تومان می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نیکزاد: وام مسکن روستایی 200 میلیون تومان می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید