وحدت: نیاز مالی نباید مانع فعالیت های دانش بنیان شود

به گزارش عینکی متفکر، رئیس صندوق نوآوری و شکوفایی گفت: این صندوق برای حمایت از شرکت های دانش بنیان هیچگونه محدودیت مالی ندارد چرا که نباید مسائل مالی باعث توقف فعالیت شرکت ها شود.

وحدت: نیاز مالی نباید مانع فعالیت های دانش بنیان شود

به گزارش خبرنگار گروه علمی و دانشگاهی عینکی متفکر، علی وحدت رئیس صندوق نوآوری و شکوفایی در مراسم افتتاحیه گردهمایی شرکت های دانش بنیان و استارتاپ های حوزه فضایی که صبح امروز در محل صندوق نوآوری و شکوفایی برگزار شد، گفت: نیاز مالی نباید مانعی برای فعالیت های شرکت های دانش بنیان و استارتاپ ها شود و به همین منظور ما از همه بخش های حاکمیتی و دولتی تقاضا کردیم که به شرکت ها اعتماد کنند و در تلاشیم تا در همه مراحل طراحی و ساخت محصولات دانش بنیان از فعالیت های این شرکت ها حمایت کنیم باید همکاری میان اعضای اکوسیستم نوآوری و فناوری در کشور شکل بگیرد.

وی ادامه داد: گردهمایی شرکت های دانش بنیان و استارتاپ های حوزه فضایی از جمله اقدامات این صندوق برای بخش های دارای اولویت است که امیدواریم با برگزاری چنین رویدادهایی فناوری به سطح جامعه نیز رسوخ کند. این گردهمایی برای ورود صندوق به حوزه های استراتژیک و دارای اولویت کشور است.

رئیس صندوق نوآوری و شکوفایی گفت: برگزاری این رویدادها باعث می شود که صندوق تأمین مالی بهتری برای فعالیت های دانش بنیان داشته باشد.در اسناد بالادستی نیز فناوری فضایی جز فناوری های دارای اولویت است.

وحدت در انتها گفت: هیچ محدودیتی برای حمایت از شرکت های دانش بنیان وجود ندارد و سیاست گذاری این صندوق بر این اساس است که از تمامی شرکت های دانش بنیان حمایت شود.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری فارس

به "وحدت: نیاز مالی نباید مانع فعالیت های دانش بنیان شود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "وحدت: نیاز مالی نباید مانع فعالیت های دانش بنیان شود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید