وزیر امور خارجه کشورمان وارد بندر چابهار شد

به گزارش عینکی متفکر، محمد جواد ظریف وزیر امور خارجه کشورمان امروز (دوم خرداد)، در رأس هیأتی به منظور بازدید از پتانسیل ها و زیرساخت های شهرستان چابهار و بازدید از بنادر شهید بهشتی و شهید کلانتری وارد بندر چابهار شد.

وزیر امور خارجه کشورمان وارد بندر چابهار شد

به گزارش خبرنگار از ، و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی اداره کل بنادر و دریانوردی استان سیستان و بلوچستان، دکتر ظریف وزیر امور خارجه کشورمان امروز (3/3/98) در رأس هیأتی وارد بندر چابهار و مورد استقبال استاندار و جمعی از مدیران کل شهرستان چابهار نهاده شد.

ظریف در این سفر یک روزه از پتانسیل ها و زیرساخت های شهرستان چابهار، مجتمع فولاد، پتروشیمی مکران و پیکره های صنعتی و تجاری منطقه آزاد، بنادر شهید بهشتی و شهید کلانتری، اسکله ها، زیرساخت ها و تجهیزات استراتژیک بندر شهید بهشتی و ترمینال مسافری بین المللی بندر شهید کلانتری بازدید خواهد نمود.

موهبتی، استاندار سیستان و بلوچستان و جمعی از مدیران کشوری و استانی وزیر امور خارجه کشورمان را همراهی می کنند.

همچنین جلسه ای با حضور ظریف، استاندار سیستان و بلوچستان، سرپرست معاونت استاندار و فرمانداری ویژه شهرستان چابهار، مدیر کل بنادر و دریانوردی استان، مدیر عامل منطقه آزاد تجاری - صنعتی چابهار و سرپرست گمرک شهرستان چابهار و جمعی از مدیران کشوری و استانی به منظور آنالیز راهبرد های منطقه ای و معرفی قابلیت ها و پتانسیل های بزرگترین بندر اقیانوسی کشور در محل بندر شهید بهشتی چابهار برگزار خواهد شد.

ع

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

به "وزیر امور خارجه کشورمان وارد بندر چابهار شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "وزیر امور خارجه کشورمان وارد بندر چابهار شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید