پاراتیچی: کوشش مان برای جذب ایکاردی در حد یک سؤال بود، زانیولو در فهرست بازیکنان مدنظر یوونتوس است

به گزارش عینکی متفکر، مدیر ورزشی باشگاه یوونتوس اعتراف کرد که پدیده رم در فهرست بازیکنان مورد نظر بانوی پیر قرار گرفته است اما این باشگاه تلاشی جدی برای خرید مهاجم آرژانتینی اینتر انجام نداده است.

پاراتیچی: کوشش مان برای جذب ایکاردی در حد یک سؤال بود، زانیولو در فهرست بازیکنان مدنظر یوونتوس است

به گزارش عینکی متفکر، فابیو پاراتیچی تأکید کرد که یوونتوس اخیراً هیچ تماسی با اینتر برای خرید مائورو ایکاردی نداشته اما این موضوع که یووه نیز جزو مشتریان نیکولو زانیولو، پدیده جوان تیم فوتبال است را تکذیب نکرد. به دنبال جنجال هایی که به تازگی در روابط میان ایکاردی و باشگاه اینتر به وجود آمده است، بعضی هم این اتفاقات را به کوشش فصل گذشته یوونتوس برای خرید کاپیتان سابق نراتزوری نسبت داده اند.

پاراتیچی در این خصوص به شبکه رادیویی رای ایتالیا گفت: من لازم می دانم این موضوع را شفاف کنم که در تابستان سال جاری ما آنطور که گفته می گردد قصد ایجاد مزاحمت و دردسر برای باشگاه اینتر را نداشتیم و این اواخر هم هیچ تماسی با آنها در خصوص ایکاردی نداشته ایم. کاری که ما تابستان انجام دادیم اطلاع رسانی به اینتر در خصوص تمایل مان برای گفت و گو با این باشگاه در صورت تمایل ایکاردی به جدایی از آنها بود اما چنین گفت و گو هایی در ایام جابجایی میان تمام باشگاه و در خصوص بسیاری از بازیکنان صورت می گیرد. من همچنین لازم می دانم به این موضوع اشاره کنم که ما با خانم ایکاردی (همسر و مدیر برنامه های ایکاردی) نیز هیچ تماسی نداشته ام. الان ماه فوریه است و ایکاردی بازیکن اینتر. ما هم چند ماه مهم پیش رو داریم. هر سؤالی درباره ایکاردی دارید، در ماه ژوئن بپرسید.

در همین حال پاراتیچی درباره شایعه کوشش یوونتوس برای خرید نیکولو زانیولو، هافیک 19 ساله تیم فوتبال رم هم اظهارنظر و اعتراف کرد که بانوی پیر به جذب این پدیده ایتالیایی فکر می نماید. اخیراً تصویری از یکی از برگه های یادداشت پاراتیچی منتشر شده که اسامی بازیکنان مورد نظر او در آن نوشته شده و زانیولو هم یکی از آنها است.

او ادامه داد: ما از اینکه بازیکنان جوان ایتالیایی به باشگاهی بزرگ مانند یوونتوس منتسب شوند، مسرور می شویم و این به نفع تمام فوتبال ایتالیاست. لیستی که من تهیه نموده بودم متشکل از افرادی بود که پی بردن به استعدادشان کار بسیار راحتی است. این لیست را هر شخص دیگری هم که کوچکترین توجهی به فوتبال داشته باشد، می توانست تهیه کند.

مدیر ورزشی یوونتوس در نهایت درباره شایعه کوشش یوونتوس برای خرید ستارگانی مانند محمد صلاح از لیورپول یا حتی کیلیان امباپه از پاری سن ژرمن هم مطرح نمود: در این مقطع، تمام اخباری از این دست توهم و خیال است. ما هنوز در ماه فوریه هستیم پس هیچکسی نمی داند که در ماه ژوئن چه اتفاقی خواهد افتاد. مسروریم که توانسته ایم آرون رمزی (بال ولزی آرسنال) را بخریم چون او خرید فوق العاده ای است.

منبع: خبرگزاری تسنیم

به "پاراتیچی: کوشش مان برای جذب ایکاردی در حد یک سؤال بود، زانیولو در فهرست بازیکنان مدنظر یوونتوس است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پاراتیچی: کوشش مان برای جذب ایکاردی در حد یک سؤال بود، زانیولو در فهرست بازیکنان مدنظر یوونتوس است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید