پوچتینو: این هم از بدشانسی ماست که قانون گل زده در خانه حریف لغو گردد

به گزارش عینکی متفکر، سرمربی تیم فوتبال تاتنهام شانس ناکافی را دلیل باخت تیمش در دربی لندن و ناکامی در صعود به فینال جام اتحادیه دانست.

پوچتینو: این هم از بدشانسی ماست که قانون گل زده در خانه حریف لغو گردد

به گزارش عینکی متفکر، مائوریسیو پوچتینو، سرمربی تیم فوتبال تاتنهام پس از باخت تیمش در خانه چلسی و ناکامی در صعود به فینال جام اتحادیه انگلیس به عینکی متفکر گفت: کوشش مان در این بازی باورنکردنی بود. در این فصل ما نه تنها با حریف مان در حال جنگیدن بوده ایم بلکه هر آنچه اتفاق افتاده هم علیه ما بوده است. این ها بهانه نیست. این باخت ما را قوی تر خواهد نمود. درست است که حذف شدیم اما هنوز سه تورنمنت دیگر حضور داریم و من باید بگویم که به عملکرد بازیکنانم و شیوه رقابت کردن آنها افتخار می کنم.

با توجه به پیروزی خانگی یک بر صفر تاتنهام در بازی رفت مرحله نیمه نهایی، باخت 2 بر یک این تیم در بازی برگشت، کار را به ضربات پنالتی کشید و در آنجا سفیدپوشان لندن با نتیجه 4 بر 2 مغلوب همشهری آبی پوش خود شدند. تا پیش از این فصل، گلی که فرناندو یورنته برای تاتنهام در استمفوردبریج زد می توانست این تیم را به فینال برساند اما قوانین جام اتحادیه تغییر کرد و دیگر گل زده بیشتر در خانه حریف، جزو فاکتورهای صعود محسوب نمی گردد.

پوچتینو با اشاره به این موضوع مطرح کرد: در جام حذفی ایپانیا و دیگر تورنمنت های اروپایی، اگر شما بیرون از خانه گل بزنید و نتیجه دو بازی در مجموع 180 دقیقه 2 بر 2 مساوی گردد، من فکر می کنم تیمی که در خانه حریف گل های بیشتری زده، صعود می نماید. فصل پیش قوانین عوض شد و به خاطر آن ما الان حذف شده ایم. اتفاقاً درباره همین موضوع با دستیارم شوخی هم کردم. به هر حال این هم از بدشانسی ماست. من اما نسبت به تیمم و بازیکنان باورنکردنی ام احساس غرور می کنم و به آنها بابت کوشش و بازی شان تبریک می گویم.

منبع: خبرگزاری تسنیم

به "پوچتینو: این هم از بدشانسی ماست که قانون گل زده در خانه حریف لغو گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پوچتینو: این هم از بدشانسی ماست که قانون گل زده در خانه حریف لغو گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید