پیکر 10 مفقودی در سیل 3 استان پیدا شد

به گزارش عینکی متفکر، تهران (پانا) - رئیس سازمان امدادونجات هلال احمر از پیدا شدن پیکر 10 نفر از مفقودین در سیل اطلاع داد.

پیکر 10 مفقودی در سیل 3 استان پیدا شد

به گزارش هلال احمر، مهدی ولیپور اظهار کرد: با وقوع سیل در 8 استان اصفهان، یزد، خراسان جنوبی، خراسان رضوی، کرمان، سمنان، تهران و سیستان و بلوچستان، تا به امروز به 546 نفر امدادرسانی، 37 خودرو رهاسازی، بیش از 100 نفر نجات یافته و 48 باب منزل از آب تخلیه شدند.

وی گفت: در بارندگی های شب گذشته 6 شهرستان و 47 روستا از سیل و آبگرفتگی متاثر شدند که برای امدادرسانی به سیل زدگان 78 تیم متشکل از 325 نیروی عملیاتی، 76 خودروی امدادی و یک فروند بالگرد بکارگیری شدند.

رئیس سازمان امداد و نجات هلال احمر با بیان اینکه در جریان عملیات جست وجو و نجات توسط امدادگران و نجاتگران جمعیت هلال احمر طی شبانه روز گذشته، پیکر 10 نفر از مفقودین ناشی از سیل استان های یزد، کرمان و خراسان جنوبی پیدا شده گفت: عملیات جست وجو برای یک گمشده دیگر همچنان ادامه دارد.

وی در مورد توزیع اقلام زیستی و غذایی در میان سیل زدگان گفت: با توجه به شدت حادثه مقادیری لوازم زیستی و غذایی امدادی بین سیل زدگان توزیع شده است.

منبع: خبرگزاری پانا

به "پیکر 10 مفقودی در سیل 3 استان پیدا شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پیکر 10 مفقودی در سیل 3 استان پیدا شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید