کولاکوویچ: معروف بازیکن بسیار ارزشمندی است، دفاع کره عالی بود

به گزارش عینکی متفکر، ایگور کولاکوویچ در نشست خبری بعد از پیروزی ایران برابر کره جنوبی در مرحله نیمه نهایی مسابقات انتخابی المپیک اضافه نمود: این بازی پراسترسی برای ایران و کره بود. از ابتدای مسابقه، استرس بر بازی حاکم شد و سرویس و دفاع کره هم عالی بود. بعد از ست اول، ایران خیلی بهتر بازی کرد و در خاتمه، خیلی بازی هیجان انگیزی داشتیم. برای هر دو تیم، پیروزی در این مسابقه خیلی مهم بود و کره، نمایش فوق العاده ای داشت و خیلی خوشحالم چون حالا تیم ایران، در فینال انتخابی المپیک است.

کولاکوویچ: معروف بازیکن بسیار ارزشمندی است، دفاع کره عالی بود

سرمربی تیم ملی والیبال ایران درباره عملکرد سعید معروف در بازی مقابل کره جنوبی، گفت: معروف همان طور که خودش هم بیان کرد، از ابتدای مسابقه کمی مشکل داشت و با درد بازی می کرد. با وجود این مشکل، تمام کوشش خود را کرد تا خیلی خوب بازی کند و حمایت خیلی خوبی هم از بازیکنان جوان تیم کرد تا کل بازیکنان، در تمام مدت زمان مسابقه، روی بازی تمرکز لازم را داشته باشند.

وی تاکید نمود: معروف بازیکن بسیار مهم و بزرگی برای والیبال ایران است؛ همان گونه که سایر بازیکنان هم مهم هستند، اما سعید تجربه خوب و طولانی مدت دارد و چون در پست پاسور بازی می نماید، بازیکن مهم و خیلی ارزشمندی است.

کولاکوویچ درباره ملاقات فینال و این که دوست دارد با چه تیمی در ملاقات نهایی بازی کند، گفت: فرقی نمی نماید که با چه تیمی بازی کنیم. مهم فقط این است که با موفقیت این مسابقات را به انتها برسانیم.

وی تاکید نمود: فردا یک روز تازه و شانس فوق العاده برای کسب سهمیه است. این شانس را فردا داریم که در یک مسابقه حساس، بلیت توکیو را برای والیبال ایران، نهایی کنیم.

منبع: خبرگزاری مهر

به "کولاکوویچ: معروف بازیکن بسیار ارزشمندی است، دفاع کره عالی بود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کولاکوویچ: معروف بازیکن بسیار ارزشمندی است، دفاع کره عالی بود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید