آنلاین از جاکارتا ، قایقرانی بدون طلا کارش را تمام کرد، برنز ارزشمند بر گردن نوشاد

به گزارش عینکی متفکر، قایقرانی یکی از شانس های مسلم ایران برای رسیدن به مدال در روز پایانی است اما ورزشکاران ایرانی مسابقات خود را با ناکامی آغاز کرد.

آنلاین از جاکارتا ، قایقرانی بدون طلا کارش را تمام کرد، برنز ارزشمند بر گردن نوشاد

به گزارش عینکی متفکر ، کاروان ورزشی ایران در روز سرانجامی در والیبال، بسکتبال، قایقرانی، سامبو ، پینگ پیگ و سه گانه حضور دارد تا بتواند به 21 مدال طلای دوره گذشته برسد.

پینگ پنگ، برنز ارزشمند بر گردن نوشاد

در آخرین روز از رقابتهای پینگ پنگ بازی های آسیایی، نوشاد عالمیان در مرحله نیمه نهایی به مصاف نفر چهارم دنیا رفت که موفق به شکست او نشد. نوشاد (رنکینگ 78 دنیا) در دیدار با گایوان لین از چین (رنکینگ 4 دنیا) با نتیجه 4 بر صفر (10-12، 7-11، 6-11 و 2-11) مغلوب شد و مدال برنز بازی ها را کسب کرد. حریف نوشاد پیش از این در بازی های آسیایی جاکارتا یک مدال طلا در بخش تیمی و یک نقره دربخش میکس دوبل گرفته است. نوشاد پیش از این برای رسیدن به مدال برنز نفر 26 دنیا از کره جنوبی و نفر 10 دنیا از هنگ کنگ را شکست داده بود. به این ترتیب پرونده پینگ پنگ ایران در بازی های آسیایی 2018 با شاهکار نوشاد عالمیان به سرانجام رسید و پینگ پنگ ایران پس از 52 سال صاحب مدال بازی های آسیایی شد.

قایقرانی ، ناکامی کایاک تک نفره و کانو دو نفره

قایق های کایاک تک نفره مردان و زنان و کانو دو نفره مردان ایران در بازی های آسیایی بدون مدال ماندند.

رقابت های قایقرانی آب های آرام بازی های آسیایی 2018 برگزار گردید و ملی پوشان ایران برای کسب مدال به آب زدند که یکی پس از دیگری از رسیدن به مدال بازماندند.

در ابتدا هدیه کاظمی در کایاک تک نفره 200 به رقابت پرداخت که در سرانجام با ثبت زمان 43.594 بالاتر از چین تایپه هفتم شد.

در این بخش قزاقستان، چین و ژاپن روی سکو رفتند.

در کایاک تک نفره مردان علی آقامیرزایی نماینده ایران بود که اون نیز از رسیدن به مدال بازماند. آقامیرزایی با ثبت زمان با ثبت زمان 36:960 ششم شد و از رسیدن به مدال این بخش باز ماند.

در این مسابقه کره جنوبی و قزاقستان به روی سکو رفتند.

در مسابقه بعدی عادل مجللی و پژمان دیوسالاری نمایندگان ایران در کانوی دو نفره 200 متر مردان بودند. این قایق ایران نیز در بازی های آسیایی بدون مدال باقی ماند و با ثبت زمان 38:399 بعد از چین، ازبکستان و قزاقستان چهارم شد.

کایاک دو نفره 500 متر زنان آخرین مسابقه ای بود که قایقرانان ایران در آن حضور داشتند. هدیه کاظمی و آرزو حکیمی در کایاک دو نفره 500 متر به آب زدند و در نهایت با ثبت زمان 1:51.655 در رده پنجم نهاده شدند تا این قایق ایران نیز از کسب مدال در بازی های آسیایی باز بماند. در این مسابقه قایق های چین، ازبکستان و ژاپن به ترتیب اول تا سوم شدند.

به این ترتیب قایقرانی بدون مدال طلا به کارش در این دوره سرانجام داد.

سه گانه ، چهاردهمی نماینده ایران

رقابت های سه گانه بازی های آسیایی 2018 جاکارتا برگزار گردید و ایران یک نماینده در این رشته داشت. بهزاد نوبری پور، ملی پوش ایران با اختلاف زمانی پنج دقیقه و 49 ثانیه نسبت به نفر اول در رده چهاردهم نهاده شد. سه گانه کار ژاپن با زمان یک ساعت 49 دقیقه و 43 ثانیه قهرمان بازی های آسیایی شد. نمایندگان قزاقستان و چین هم به ترتیب دوم و سوم شدند.

سامبو، سرانجام بدون مدال

آخرین سامبوکار ایران که به در جدول شانس مجدد به مصاف رقیب خود رفته بود، با شکست مقابل حریفش از کسب مدال برنز بازماند تا سامبوکاران ایران بدون مدال، به کار خود در بازیهای آسیایی سرانجام دهند. ایرج امیرخانی سامبوکار وزن 90- کیلوگرم ایران در نخستین مبارزه خود سیسوانتو یوسی از اندونزی را 4 بر صفر شکست داد و به مرحله یک چهارم صعود کرد. او در این مرحله 4 بر صفر نتیجه را به خل ممتوف ازبکستانی واگذار نموده و راهی جدول شانس مجدد شد، امیرخانی در اولین مبارزه شانس مجدد خود ساتو ژاپنی را 3 بر صفر شکست داد و راهی مرحله بعد شد تا برای کسب مدال برنز حریف قزاق را پیش رو داشته باشد. او در مبارزه دوم خود در جدول شانس مجدد، 4 بر صفر نتیجه را به آلیبک زکنوف قزاق واگذار کرد و از کسب مدال بازماند.

در وزن 68- کیلوگرم، اکرم خانی در مرحله یک هشتم نهایی با آیژان کادیربکووا از قرقیزستان مبارزه کرد و 2 بر صفر مغلوب شد. با توجه به باخت سامبوکار قرقیزستانی در مرحله یک چهارم نهایی، خانی نتوانست به مبارزاتش ادامه بدهد و حذف شد.

منبع: ایران ورزشی

به "آنلاین از جاکارتا ، قایقرانی بدون طلا کارش را تمام کرد، برنز ارزشمند بر گردن نوشاد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آنلاین از جاکارتا ، قایقرانی بدون طلا کارش را تمام کرد، برنز ارزشمند بر گردن نوشاد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید