تکمیل مثلث 50 تایی های تاتنهام در شب پیروزی مقابل لسترسیتی

به گزارش عینکی متفکر، دله آلی به یاری به سفیدپوشان لندن برای کسب پیروزی در خانه روباه ها، یک رکورد فردی مهم هم برای خودش به ثبت رساند.

تکمیل مثلث 50 تایی های تاتنهام در شب پیروزی مقابل لسترسیتی

به گزارش عینکی متفکر ، در پیروزی 2 بر صفر شب گذشته (شنبه) تاتنهام در خانه لسترسیتی در هفته شانزدهم لیگ برتر انگلیس، سون هئونگ مین سفیدپوشان لندن را پیش انداخت اما این گل دله آلی در دقیقه 58 بود که تا حدودی تیم تحت راهنمایی مائوریسیو پوچتینو را از بابت کسب پیروزی مطمئن کرد. هافبک انگلیسی تاتنهام اما با این گل، یک رکورد فردی هم برای خودش به ثبت رساند.

این پنجاهمین گل آلی در تمام رقابت ها برای تاتنهام از ابتدای فصل 16-2015 بود و تنها سون و هری کین در این مدت در تمامی رقابت ها از او بیشتر گل زده اند.

با گلزنی این هافبک ملی پوش حالا تاتنهام مثلثی دارد که تعداد گل های آنها در سه فصل اخیر در تمامی رقابت ها بیش از 50 گل بوده است. در لیگ برتر انگلیس از فصل 16-2015 هیچ تیمی دیگری وجود نداشته است که 3 بازیکنش بیش از 50 گل در تمامی رقابت ها به ثمر رسانده باشند. در حالی که آلی 50 گله شد، سون شمار گل هایش را به 52 رساند و هری کین هم 117 گله است.

تاتنهام با این پیروزی به رده سوم جدول لیگ برتر صعود کرد و مجموع امتیازاتش را به 36 افزایش داد که این بهترین آغاز این تیم در لیگ برتر بوده است.

منبع: خبرگزاری تسنیم

به "تکمیل مثلث 50 تایی های تاتنهام در شب پیروزی مقابل لسترسیتی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تکمیل مثلث 50 تایی های تاتنهام در شب پیروزی مقابل لسترسیتی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید