حاجیلو: استقلال مقصر رفتن بازیکن بی تعصب پرسپولیس نیست

به گزارش عینکی متفکر، مقصر بسته بودن پنجره بازیکن و مدیر قبلی باشگاه بوده است، همان طوری که مدیران قبلی باشگاه استقلال باعث شدند پنج بازیکن خوب از این تیم جدا شوند.

حاجیلو: استقلال مقصر رفتن بازیکن بی تعصب پرسپولیس نیست

لطفا ویدئو چک بگذارید

به گزارش عینکی متفکر ، اصغر حاجیلو، سرپرست تیم فوتبال استقلال در واکنش به اینکه برخی ها اعتقاد دارند پرسپولیس با پنجره بسته توانسته است نتایج خوبی کسب کند، این واکنش را نشان داد: مقصر بسته بودن پنجره بازیکن و مدیر قبلی باشگاه بوده است، همان طوری که مدیران قبلی باشگاه استقلال باعث شدند پنج بازیکن خوب از این تیم جدا شوند. ما که نمی توانیم این موضوع را گردن سازمان لیگ و پرسپولیس بیندازیم. وقتی مدیریت و بازیکن اشتباه نموده اند، مقصر چه کسی است؟ بازیکن در قبال تیمش تعصب نداشته و رفته و باعث بسته شدن پنجره تیمش شده است، مقصر استقلال یا وزارت ورزش و جوانان نبوده اند. وقتی استقلال پنج بازیکنش را از دست داده، گناهش را نباید گردن وزارت ورزش بیاندازند. ما بهترین بازیکنان را از دست دادیم و شفر مجبور شد با بازیکنان جوان و جدید، تیم جدیدی بسازد. امروز استقلال تیم خوبی شده است و طرفدار با افتخار به استادیوم می آید، تیمی که برابر پدیده نمایش خوبی داشت. پدیده در حالی مقابل سپاهان بازنده شد که بهترین بازی اش را انجام داد. استقلال بازی به بازی بهتر شد، اما به خاطر اشتباه داوری دو امتیاز بازی با پدیده را از دست داد.

حاجیلو درادامه حرف هایش از مهدی رحمتی هم دفاع می نماید: صحبت های رحمتی چیز خاصی نبود. به نظرم، فدراسیون، سازمان لیگ و دپارتمان داوری باید در تعطیلات لیگ دنبال نقاط ضعف خود باشند. دپارتمان داوری در مورد قضاوت های داوران آنالیز کند. باید ویدیو چک ها را بیاورند تا صحنه های حساس، گل سالم یا پنالتی ها گرفته گردد. یک امتیاز می تواند معین نماینده تیم قهرمان باشد. داور بازی با پدیده، در اهواز نیز کار غیرمنطقی کرد و بازی را به دلیل بارش باران متوقف کرد. او حتی می خواست در تجدید بازی تصمیم دیگری بگیرد. در هیچ جای جهان چنین اتفاقی نمی افتد، اما داور این کار را کرد. طرفداران وقتی این رفتارها را می بینند، چه کار نمایند؟ بگویند مرسی داور عزیز، از شما ممنون هستیم که این رخ داده است؟! تیم زحمت می کشد و حق دارد نتیجه اش را بگیرد، اما چرا با اشتباه داور، نتیجه باید تغییر کند؟ مردم حق دارند اعتراض نمایند. در تعطیلی 50 روزه لیگ، دپارتمان و کمیته داوران روی داوران شان کار نمایند، ویدیو چک بگذارند تا صحنه های اشتباه را تکرار ننمایند. با عذرخواهی و معذرت خواهی کاری درست نمی گردد.

10-160

منبع: ایران ورزشی

به "حاجیلو: استقلال مقصر رفتن بازیکن بی تعصب پرسپولیس نیست" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "حاجیلو: استقلال مقصر رفتن بازیکن بی تعصب پرسپولیس نیست"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید