حضور پررنگ مردم در راهپیمایی 22 بهمن، اقتدار ایران را اثبات می نماید

به گزارش عینکی متفکر، نماینده مردم لردگان در مجلس شورای اسلامی گفت: حضور پررنگ در راهپیمایی 22 بهمن به جهان اثبات خواهد نمود ایران کشوری دارای اقتدار است و از تحریم ها نمی ترسد بلکه به پشتوانه ملت راه های پیشرفت را طی می نماید.

حضور پررنگ مردم در راهپیمایی 22 بهمن، اقتدار ایران را اثبات می نماید

محمد خالدی در گفت وگو با عینکی متفکر با اشاره به راهپیمایی 22 بهمن، اظهار کرد: شرایط فعلی داخل کشور و شرایطی که خارج از کشور برای روز 22 بهمن طراحی می گردد، کاملاً متفاوت با یکدیگر است.

وی اضافه کرد: کشورهای رقیب و مخالف ایران در کوشش هستند تا حضور مردم در راهپیمایی را کمرنگ نشان دهند و این احساس را در مردم جهان ایجاد نمایند که میان دولت و ملت ایران فاصله افتاده است که در این راستا همیشه مخالفت با جمهوری اسلامی ایران را در دستور کار قرار داده اند.

خالدی توضیح داد: دشمنان ایران به سمتی حرکت می نمایند که عنوان آن را براندازی نظام از درون نام نهادند و وظیفه مسئولان کشوری، دستگاه های اجرایی و کسانی که تریبون در دست دارند این است که به دور از هر گونه اختلاف و سلیقه سیاسی، مردم را به حضور در راهپیمایی 22 بهمن ماه دعوت نمایند اگرچه که مردم خود جلوتر از مسئولان هستند و شرایط روز جهان را بهتر درک می نمایند.

وی در ادامه اعلام کرد: مردم می دانند اگر رسانه های غربی مطلب، فیلم و … را علیه ایران پخش می نمایند با اهداف خاص خودشان است.

خالدی با بیان اینکه امروز مردم از شرایط مالی گلایه دارند، تاکید نمود: این مسئله راهکار دارد و مردم نیز متوجه هستند که فشار مالی بر دولت حاکم شده و شرایط سخت است اما جای امید دارد زیرا برای این موارد راهکار وجود دارد و رؤسای قوا به دنبال راه هایی هستند تا تحریم ها را دور زنند.

وی از مردم خواست برای اثبات اینکه مردم ایران به دور از اختلاف سلیقه همچنان پایدار و راسخ به دنبال آرمان های خویش هستند با همدلی و همراهی و حضور پررنگ در راهپیمایی 22 بهمن شرکت نمایند.

عضو کمیسیون انرژی مجلس گفت: حضور در راهپیمایی 22 بهمن به جهان اثبات خواهد نمود که ایران کشوری دارای اقتدار است و از تحریم ها نمی ترسد بلکه به پشتوانه ملت راه های پیشرفت را طی می نماید و اگر موانعی توسط دشمن بر سر راهش ایجاد شده، راسخ به راه خود ادامه خواهد داد.

منبع: خبرگزاری ایسنا

به "حضور پررنگ مردم در راهپیمایی 22 بهمن، اقتدار ایران را اثبات می نماید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "حضور پررنگ مردم در راهپیمایی 22 بهمن، اقتدار ایران را اثبات می نماید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید