نوری و گرایی فینالیست شدند، مهدیزاده و حیدری به رده بندی رسیدند

به گزارش عینکی متفکر، به گزارش خبرنگار اعزامی از اندونزی، مسابقات مدعیان اوزان 77، 87، 97 و 130 کیلوگرم کشتی فرنگی بازیهای آسیایی 2018 اندونزی از صبح امروز چهارشنبه در جاکارتا شروع شد که طی آن نمایندگان کشورمان به میدان رفتند.

نوری و گرایی فینالیست شدند، مهدیزاده و حیدری به رده بندی رسیدند

در وزن 77 کیلوگرم محمدعلی گرایی در دور اول یانگ بین از چین را در کمتر از دو دقیقه با نتیجه 8 بر صفر ضربه فنی کرد. گرایی در دور دوم با نتیجه 8 بر 6 حریف هندی را هم از پیش رو برداشت. وی در نیمه نهایی به مصاف حریفی از ژاپن رفت و با پیروزی 8 بر یک راهی فینال شد.

در وزن 87 کیلوگرم حسین نوری در دور نخست با نتیجه 13 بر 4 حریفی از ترکمنستان رو مغلوب کرد و در دور دوم حریفی از یمن را 8 بر صفر شکست داد و فینالیست شد. نوری در دیدار فینال به مصاف برنده دیدار هند و ازبکستان خواهد رفت.

در وزن 97 کیلوگرم علی اکبر حیدری پس از استراحت در دور اول، در دور دوم به مصاف حریفی از هندوستان رفت و با نتیجه 8 بر صفر پیروز شد. حیدری در دیدار با حریف کره جنوبی 4 بر 3 مغلوب شد و از رسیدن به فینال بازماند.

در وزن 130 کیلوگرم بهنام مهدیزاده موفق شد در دور نخست رامونوف از قرقیزستان را با نتیجه 10 بر 3 شکست دهد. وی در دور دوم موفق شد حریفی از چین را با ضربه فنی از پیش رو بردارد و راهی نیمه نهایی گردد. مهدیزاده در این مرحله از حریف ازبک مغلوب شد و به دیدار رده بندی راه یافت.

منبع: خبرگزاری مهر

به "نوری و گرایی فینالیست شدند، مهدیزاده و حیدری به رده بندی رسیدند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نوری و گرایی فینالیست شدند، مهدیزاده و حیدری به رده بندی رسیدند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید