هاینن: روی کوبا تمرکز نموده ایم، فعلاً به ایران و بلغارستان توجهی نداریم

به گزارش عینکی متفکر، سرمربی تیم ملی لهستان گفت: نخستین حریف ما در مسابقات قهرمانی دنیا، کوبا است که ما در حال بررسی آنها هستیم.

هاینن: روی کوبا تمرکز نموده ایم، فعلاً به ایران و بلغارستان توجهی نداریم

به گزارش عینکی متفکر، تیم ملی والیبال لهستان به عنوان یکی از حریفان ایران در مسابقات قهرمانی دنیا 2018، چند روز قبل با غلبه بر تیم های روسیه، فرانسه و کانادا، قهرمان تورنمنت واگنر شد.

لهستان پیش از حضور در مسابقات قهرمانی دنیا، یک دیدار دوستانه دیگر با تیم ملی بلژیک پیش رو دارد.

ویتال هاینن، سرمربی بلژیکی تیم ملی والیبال لهستان در گفت وگو با یک شبکه تلویزیونی لهستانی در مورد تغییر برنامه مسابقات قهرمانی دنیا توسط فدراسیون های ایتالیا و بلغارستان (میزبانان مسابقات) پس از مراسم قرعه کشی گفت: البته ایجاد تغییرات در برنامه ریزی توسط فدراسیون ها، کار عجیبی نیست ولی اینکه این تغییرات پس از قرعه کشی صورت گیرد، امری کاملاً متفاوت است.

او ادامه داد: در ابتدا قرار بود، تیم های اول و سوم گروه D برای شرکت در مرحله دوم مسابقات در شهر وارنا باقی بمانند و تیم دوم به شهر دیگری برود ولی برنامه تغییر کرد و مقرر شد تا تنها تیم نخست در وارنا بماند و تیم های دوم و سوم به به صوفیه بروند. این تغییرات، مشکل ساز خواهد شد ولی چون ما می خواهیم به عنوان سرگروه به مرحله دوم صعود کنیم، برایمان فرقی نمی کند که برنامه ریزی تغییر نموده است.

هاینن در مورد اینکه آیا شاگردانش قادر به شکست دادن ایران و بلغارستان هستند، گفت: من همیشه روی نزدیک ترین مسابقه تمرکز می کنم و به حریفان بعدی مثل ایران و بلغارستان و سایر تیم ها توجهی ندارم. نخستین حریف ما در مسابقات قهرمانی دنیا، کوبا است که ما در حال بررسی آنها هستیم.

به گزارش عینکی متفکر، تیم ملی لهستان، همگروه ایران در مرحله نخست مسابقات قهرمانی دنیا 2018 است که در کشور بلغارستان برگزار می گردد. این دو تیم از ساعت 20:30 روز 26 شهریور در شهر وارنا به مصاف هم می روند.

منبع: خبرگزاری تسنیم

به "هاینن: روی کوبا تمرکز نموده ایم، فعلاً به ایران و بلغارستان توجهی نداریم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هاینن: روی کوبا تمرکز نموده ایم، فعلاً به ایران و بلغارستان توجهی نداریم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید