وجود 8000 پروژه نیمه تمام ورزشی در کشور

به گزارش عینکی متفکر، معاون توسعه و منابع انسانی وزیر ورزش و جوانان از برنامه ریزی برای تکمیل پروژه های نیمه تمام ورزشی با تکیه بر سهم 85 درصدی ورزش از مالیات بر ارزش افزوده اطلاع داد و گفت: در هفته دولت سال جاری 250 پروژه ورزشی در 22 استان کشور افتتاح شد و به بهره برداری رسید.

وجود 8000 پروژه نیمه تمام ورزشی در کشور

به گزارش عینکی متفکر-منطقه سمنان، ژاله فرامرزیان در آیین افتتاح زورخانه امیر المومنین(ع) دامغان از وجود بالغ بر 8000 پروژه نیمه تمام ورزشی در کشور اطلاع داد و اظهار کرد: برای تکمیل این پروژه ها به بالغ بر 10 هزار میلیارد تومان اعتبار احتیاج داریم.

وی با اشاره به این حجم از پروژه های نیمه تمام در کشور افزود: وزارت ورزش و جوانان تکمیل پروژه های نیمه تمام را در اولویت کاری خود قرار داده است.

معاون توسعه و منابع انسانی وزیر ورزش و جوانان با اشاره به سهم 85 درصدی ادارات ورزش و جوانان از مالیات بر ارزش افزوده، توضیح داد: توزیع مناسب اعتبارات این بخش می تواند به روند تکمیل، ساخت و بهره برداری از این پروژه های نیمه تمام در شهرهای مختلف کشور سرعت ببخشد.

وی با اشاره به افتتاح 250 پروژه ورزشی در 22 استان کشور در هفته دولت اعلام کرد: برای افتتاح و بهره برداری از این پروژه ها بالغ بر 2000 میلیارد ریال اعتبار صرف گردیده است.

فرامرزیان بر لزوم ایجاد زیرساخت های مناسب ورزشی در شهرهای مختلف کشور تاکید نمود و گفت: توسعه این زیرساخت ها و افزایش فضاهای ورزشی می تواند امید و نشاط را در جامعه و خصوصا نسل جوان افزایش دهد.

معاون توسعه و منابع انسانی وزیر ورزش و جوانان بر ضرورت تجهیز و تکمیل فضاهای ورزشی تاکید و افزود: وزارت ورزش و جوانان همه توان خود را به کار گرفته تا با تکمیل و توسعه زیرساخت ها زمینه ورزش را برای جوانان کشور فراهم کند.

وی محدودیت در منابع اعتباری را مهمترین مانع ایجاد این زیرساخت ها برشمرد و گفت: انتظار می رود با افزایش منابع اعتباری زمینه تسریع در ساخت این پروژه ها در استان ها فراهم گردد.

منبع: خبرگزاری ایسنا

به "وجود 8000 پروژه نیمه تمام ورزشی در کشور" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "وجود 8000 پروژه نیمه تمام ورزشی در کشور"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید