پیغام ناامیدکننده از ترکیه

به گزارش عینکی متفکر، پیغام از هفته اول تا امروز هرگز در ترکیب عثمانلی اسپور آفتابی نشده و برای این تیم بازی نکرده. هر چند آسیب دیدگی هم باعث شد تا او کمتر از قبل مورد توجه مصطفی آکای 59 ساله قرار بگیرد.

پیغام ناامیدکننده از ترکیه

به گزارش عینکی متفکر ،انتقال پیغام صادقیان، از ماشین سازی سقوط نموده به عثمانلی اسپور در سوپرلیگ ترکیه، یکی از عجیب ترین نقل و انتقالات فوتبال ایران در سال های اخیر بود. بازیکنی که دوران افت خود را سپری می کرد اما تعیین نشد چطور به لیگ ترکیه رسید و برای عثمانلی اسپور بازی کرد. صادقیان در فصل 2018-2017 کم و بیش در ترکیب عثمانلی اسپور نهاده شد اما هرگز به یکی از بازیکنان ثابت این تیم تبدیل نشد. اوج درخشش او در جام حذفی بود که توانست با پاس گل های خود به عثمانلی اسپور برای صعود از دو مرحله یاری کند.

صادقیان این فصل هم در عثمانلی اسپور ماند تا همراه این تیم در لیگ یک ترکیه بازی کند. عثمانلی اسپور فصل قبل نتوانست بقا در سوپرلیگ را جشن بگیرد و به همین دلیل مجبور شد در یک دسته پایین تر حاضر گردد. صادقیان در لیگ یک و 4 هفته ای که از آن گذشته، تنها در یک بازی حضور داشته و آمار 44 دقیقه بازی را به نام خود ثبت نموده. او در همان بازی هفته اول و در زمین بلواسپور، از دقیقه 46 جای سییمسک را گرفت اما نتوانست مانع از شکست یک بر صفر تیمش گردد.

پیغام از آن روز به بعد هرگز در ترکیب عثمانلی اسپور آفتابی نشده و برای این تیم بازی ننموده. هر چند آسیب دیدگی هم باعث شد تا او کمتر از قبل مورد توجه مصطفی آکای 59 ساله قرار بگیرد. عثمانلی اسپور بدون صادقیان حال و روز خوشی را در لیگ یک ترکیه ندارد. این تیم یک برد به دست آورده و 3 بار هم مقابل حریفان شکست خورده. نتیجه کوشش کادر فنی و بازیکنان عثمانلی اسپور، کسب 3 امتیاز و حضور در رده پانزدهم جدول است. اتفاقی که نمی تواند، نه برای صادقیان و نه برای عثمانلی اسپور امیدوارکننده و قابل توجه باشد.

12

منبع: ایران ورزشی

به "پیغام ناامیدکننده از ترکیه" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پیغام ناامیدکننده از ترکیه"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید