چرا فرهاد مجیدى محبوب طرفداران استقلال است؟

به گزارش عینکی متفکر، فرهاد مجیدى اسطوره استقلالى ها دوباره به جمع آبی پوشان بازگشته و قرار است از این پس در کنار شفر حضور داشته باشد.

چرا فرهاد مجیدى محبوب طرفداران استقلال است؟

به گزارش ،نام فرهاد مجیدی اولین بار در سال 1375 مطرح شد او با حضور در تیم بهمن و بازی در پست های حمله و میانی کار خود را شروع کرد و توانست نمایش فوق العاده اى داشته باشد.

این بازیکن با عملکرد خوبش در نهایت پبا پیشنهاد سرخابى ها رو به رو شد و در نهایت به تیم فوتبال استقلال پیوست و از همان ابتدا خودش را در دل طرفداران آبى پوش جا کرد. فرهاد مجیدى با حضور در استقلال هم خاطرات بسیار شیرینى را براى آبى پوشان و طرفداران رقم زد و هم با جدایى از این تیم و رفتن به قطر تا حدودى طرفداران و حتى مظلومى که در آن هنگام سرمربى تیم مربى را ناراحت کرد.

مجیدی با استقلال قهرمانى هاى زیادى را در کارنامه اش ثبت نموده است و از همان ابتداى حضورش در استقلال سکو هاى استادیوم ه را به وجد مى آورد تا جایى که تماشاگران براى او شعار آهاى فرهاد مجیدى سر مى دادند از طرفى او در روز های اوج درخشش در استقلال به محبوبیتی عجیب و دوراز انتظار دست یافت تا جایى که او توانست لقب مجیدی کلینزمن را از آن خود کند.

همچنین ناگفته نماند ﻓﺮﻫﺎﺩ ﻣﺠﯿﺪﯼ ﺑﻪ ﻭﺍﺳﻄﻪ ﮔﻞ ﺯﺩن ﺩﺭ ﺩﺭﺑﯽ لقب اسطوره استقلال را با 3 گل تصاحب کرد و تا به امروز از او به عنوان اسطوره آبى پوشان یاد شود. بدون شک در روزهایى که استقلال فرهاد مجیدى را در ترکیب داشت گل هاى او به پرسپولیسى ها باعث شد تا محبوبیت او بین تماشاگران استقلالى ها همیشگى شود

خداحافظی ناگهانی

در نهایت اما فرهادمجیدی در هفتم آبان سال 1392 به طور ناگهانی و بدون برنامه ریزی قبلی چهار گوشه استادیوم آزادی را بوسید تا حسرت خداحافظی باشکوه به دل طرفداران استقلالى بماند. اما خداحافظى مجیدى از طرفداران باعث نشد تا آن ها این اسطوره را از یاد ببرند.

تا جایى که حضور مجیدى پس از خداحافظى در استادیوم ها باز هم هم باعث مى شد تا طرفداران زیادى به سکوهاى استادیوم بیایند و یادمان نرود که با توجه به حضور شفر روى نیمکت استقلال بار ها و بار ها حضور مجیدى در استادیوم ها باعث مى شد شوق زیادى را از روى سکو ها نظاره گر باشیم.

رفت و آمد هاى پى در پى مجیدى به استادیوم ها و دیدار هاى موقت او با طرفداران باعث شد تا مجیدى این بار با نام مربى به آغوش آبى پوشان باز شود و رسما کار خود را در استقلال شروع کند.

مرورى بر افتخارات فرهاد مجیدى مربى جدید استقلال

فرهاد مجیدی در جشن قهرمانی لیگ برتر فوتبال ایران 92-91

قهرمانی در جام آزادگان 77-76 به همراه تیم استقلال تهران

قهرمانی در لیگ قهرمانان آسیا 03-2002 به همراه تیم العین امارات متحده عربی

قهرمانی در لیگ امارات 2007-2006 به همراه تیم الاهلی

قهرمانی در جام حذفی 87-86 به همراه تیم استقلال تهران

قهرمانی در لیگ برتر فوتبال ایران 88-87 به همراه تیم استقلال تهران

قهرمانی در جام حذفی قطر 2012-2011 به همراه تیم الغرافه قطر

قهرمانی در لیگ برتر فوتبال ایران 92-91 به همراه تیم استقلال تهران

انتهای پیغام /

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

به "چرا فرهاد مجیدى محبوب طرفداران استقلال است؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "چرا فرهاد مجیدى محبوب طرفداران استقلال است؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید