گزارش ها حاکی از تمدید زمان پرواز خطوط هوایی برای جلوگیری از پرداخت ها برای تاخیرها است

به گزارش عینکی متفکر، جت‌های مسافربری هرگز پیشرفت نکرده اند . هواپیمای بوئینگ 787 دریم لاینر "، که در سال 2011 معرفی شد ، و مدل‌های جدیدی مانند 737 - MAX و ایرباس A320neo به دنبال آن به دنبال آن حرکت می‌کنند ، هواپیماهایی که ما در آن سفر می‌کنیم ایمن‌تر ، آرام‌تر ، آرام‌تر و موثرتر از همیشه هستند .

گزارش ها حاکی از تمدید زمان پرواز خطوط هوایی برای جلوگیری از پرداخت ها برای تاخیرها است

آن‌ها همچنین به طور کامل قادر به پرواز سریع‌تر از پیشینیان خود هستند . در اوایل امسال ، حامل کم‌هزینه نروژی پس از شنیدن یکی از Dreamliners که از جان اف کندی می‌گذشت ، یک خبر رسمی منتشر کرد . فرودگاه بین‌المللی کندی در نیویورک به مدت 5 ساعت و 13 دقیقه به طول انجامید و رکورد جدید اطلس را برای یک هواپیمای subsonic ثبت کرد . این سه دقیقه زودتر از بهترین

زمان تعیین‌شده توسط خطوط هوایی بریتانیا در ژانویه 2015 است .

پس چرا ، با وجود این ، شرکت‌های هواپیمایی ادعا می‌کنند که مدت‌زمان بیشتری طول می‌کشد و پرواز از A به B طول می‌کشد ؟
با توجه به مطالعه‌ای که توسط کدام یک انجام شد ؟ سفر ، منتشر شده در این هفته و همچنین تحقیق توسط OAG ، تحلیلگر هوانوردی ، برای سفر تلگراف همراه بود .
OAG یافته‌است که در چند دهه گذشته ، علی‌رغم فن‌آوری جدید ، زمان پرواز برنامه‌ریزی‌شده - یعنی . تا چه مدت یک خط هوایی تخمین می‌زند که یک سفر به طول خواهد انجامید - در واقع تا 50 درصد افزایش خواهد یافت .
با نگاهی به شلوغ‌ترین مسیر بین‌المللی ، به عنوان مثال ، Heathrow به دوبلین ، مشخص شد که در سال 1996 ، اکثر خطوط هوایی زمان پرواز برنامه‌ریزی‌شده بین 60 تا 74 دقیقه را منتشر کردند . 22 سال و تقریبا ً همه ادعا می‌کنند که این سفر بین 75 تا 89 دقیقه طول می‌کشد ، در حالی که یک بانک چند نفری در 90 دقیقه یا بیشتر طول می‌کشد .
کد وم ؟ در همین حال سفر در مقایسه با زمان پرواز 125 مسیر انجام شد و مشخص شد که 76 نفر از آن‌ها در سال 2008 بیش از 35 دقیقه زمان دارند . گفته می‌شود که نه تا از 11 مسیر Ryanair ، نه خارج از 12 خدمات باکره ، و 16 خارج از 26 پرواز EasyJet ، گفته می‌شود آهسته‌تر باشد .
پس چرا خطوط هوایی زمان پرواز را اغراق می‌کنند ؟
در حالی که شرکت‌های هواپیمایی آن را رد می‌کنند ، فعالان صنعت برنامه تمرین را برنامه‌ریزی می‌کنند و اصرار دارند که تمام وقتش را صرف بهبود وقت‌شناسی کند .
این سفر مذکور از JFK تا Gatwick را در نظر بگیرید که در روز دوشنبه 15 ژانویه درست 5 ساعت طول کشید . بله ، به کمک یک جریان جت بسیار شدید ، اما نروژ شش ساعت و نیم برای سفر mile به آنجا اختصاص داد . تفاوت 77 دقیقه‌ای بین زمان پرواز برنامه‌ریزی‌شده و واقعیت وجود دارد .
در خبر رسمی این خبر منتشر شده که 284 مسافر حامل 284 مسافر در ساعت 1144 صبح از نیویورک عزیمت کرده‌است و در ساعت 957 بعد از ظهر - 53 دقیقه زودتر به لندن رسید . این تقریبا ً یک ساعت زودتر از موعد است ، با وجود این که فرودگاه دوشنبه 24 ساعته جان اف کندی را ترک کرد ( سرویس صبحگاهی نروژ ) قرار است در ساعت 1120 صبح حرکت کند ) . یک مثال کامل از این که چگونه زمان پرواز می‌تواند یک سرویس را به زمان کوتاهی تبدیل کند.
همه مسافران مکرر با این سناریو آشنا خواهند شد . شما 30 دقیقه را صرف ایستادن در باند فرودگاه می‌کنید ، اما با اینحال به طور معجزه‌آسایی موفق به رسیدن به مقصد خود پیش از زمانبندی خواهید بود . یک افزایش دیگر برای شرکت‌های هواپیمایی در نظر گرفته شده‌است. به صدا در آوردن زمان به زمان اشاره می‌کند .
شرکت هواپیمایی AirTran ایر ) در سال 2013 به خوانندگان گفت : " خطوط هوایی در سال 2013 زمان ورود خود را تنظیم کرده‌اند تا بتوانند رکورد بهتری از ورود مسافر داشته باشند ، بنابراین آن‌ها ممکن است بگویند که یک پرواز دو ساعت طول می‌کشد تا این که واقعا ً یک ساعت و 45 دقیقه طول بکشد .
در سال‌های اخیر ، خطوط هوایی دلیل خوبی برای فرود بر روی زمین ارائه کرده‌اند . مقررات جبران خسارت 261 / 2004 که در سال 2005 اجرا شد به این معنی است که مسافران پرواز می‌کنند یا از فرودگاه‌های اتحادیه اروپا در صورتی که پرواز آن‌ها بیش از دو ساعت تاخیر دارد ، غرامت نقدی بین 250 تا 600 دریافت می‌کنند . زمان‌های پرواز محافظه‌کاران به خطوط هوایی کمک می‌کند تا این لوایح را به حداقل برسانند .

چقدر زمان پرواز افزایش‌یافته است ؟

برای جست و جو از فرودگاه Heathrow تا JFK ، OAG پیدا کرد که تعداد کمی از خطوط هوایی در سال 1996 کم‌تر از 7 ساعت 30 دقیقه برای سفر مجاز بودند ، اما اکثر آن‌ها بین 7 ساعت 30 دقیقه و 8 ساعت 15 دقیقه قرار داشتند . حال ، برخی از آن‌ها 8 ساعت یا بیشتر انتخاب شده‌اند .
برای Gatwick - پالما ، اکثر حامل‌ها به مدت‌زمان پرواز بین 2 ساعت و 2 ساعت 15 دقیقه در سال 1996 وقت پرواز دادند . حال حول یک برنامه سوم بیشتر از 2 ساعت 30 دقیقه برای سفر .
میانگین زمان پرواز برای پرواز از منچستر تا اورلاندو و از ادینبورگ تا آمستردام بیشتر بود ، اما تحقیقات قبلی توسط OAG زمان سفر برنامه‌ریزی‌شده را در مسیرهای کلیدی دیگر نشان داده‌است :
لندن تا ادینبورگ ، از 1 ساعت تا 15 دقیقه ، به طور متوسط ، در 1996 تا 1 ساعت 25 دقیقه در سال 2015 .
مادرید تا بارسلونا ، از حدود 1 ساعت تا 1 ساعت 20 دقیقه
نیو یورک تا شیکاگو از حدود 2 ساعت 30 دقیقه به 2 ساعت و 50 دقیقه دقیقه.
توکیو از 1 ساعت 45 دقیقه تا 2 ساعت .
کد وم ؟ در همین حال سفر دریافت که Ryanairs کوتاه از Stansted به برلین 10 دقیقه بیشتر طول می‌کشد در حالی که زمان پرواز برای خدمات EasyJets از Gatwick تا پایتخت آلمان تا 19 دقیقه تمدید شده‌است .
خدمات BAs از Gatwick تا JFK و از Heathrow تا Bangkok و سنگاپور طبق برنامه قرار است 20 دقیقه بیشتر طول بکشد .
با این حال بزرگ‌ترین تاخیری که کشف شد در مسیر Virgins از Heathrow تا نیوآرک بود . این فیلم ظاهرا ً بیش از 35 دقیقه طول می‌کشد تا در سال 2008 .

درست به موقع رسیده؟

شاید هم نه . جان گرانت ، یک تحلیلگر ارشد در OAG ، معتقد است که کمی پیچیده‌تر از آن است . او توضیح می‌دهد که مسیرهای پرواز و فرودگاه‌ها شلوغ‌تر می‌شوند و باندهای جدید ( مانند Amsterdams Polderbaan ، که در سال 2003 باز شده‌اند ) اغلب راه طولانی از ترمینال خود هستند .
او گفت که درک این مساله وجود دارد که خطوط هوایی به طور فزاینده‌ای در حال بررسی برنامه خود هستند ، اما آن‌ها همچنین باید کمک‌هزینه طولانی‌تر را در آن فرودگاه‌ها که بیشتر متراکم شده‌اند را نیز در بر داشته باشند . که می‌تواند راهی برای توضیح این موضوع باشد که چرا ، در مثال‌های بالا ، زمان‌های پرواز از مراکز بزرگ مانند Heathrow و Gatwick افزایش‌یافته است ، در حالی که افرادی از فرودگاه‌های منطقه‌ای ادینبرگ و منچستر ثابت مانده‌اند .

وقت‌شناسی شما چگونه اندازه‌گیری می‌شود ؟

در صورتی که عملکرد زمان - زمان ( OTP ) با توجه به حرکت محاسبه شد ، برنامه padding از هر گونه استفاده در خطوط هوایی استفاده نخواهد شد . در عوض ، همه چیز بستگی به زمان دارد . یا حداقل خیلی دیر نشده .
اگر قرار باشد ساعت 3 بعد از ظهر با دوست خود ملاقات کنید و آن‌ها ساعت 10 به آنجا می‌رسند ، خواهید گفت که دیر شده‌است . اگر قرار است هواپیمای شما ساعت 3 بعد از ظهر به مقصد خود برسد و در ساعت 10 و نیم به مقصد برسد ، زمان آن فرا می‌رسد . این امر مطابق با روش استاندارد صنعت اندازه‌گیری وقت‌شناسی است . Flightstats.com ، یک وب سایت نظارت بر هوانوردی که جوایز سالانه OTP را اجرا می‌کند ، 15 دقیقه در زمان ورود برنامه‌ریزی‌شده را می‌پذیرد . یکی از سخنگویان EasyJet به تلگراف گفت که زمان ورود از زمانی گرفته می‌شود که ترمز دستی اعمال می‌شود - یعنی زمانی که به دروازه خود می‌رسید . در ضمن ، زمان حرکت از زمانی گرفته می‌شود که هواپیما شروع به حرکت سریع‌تر از 3 گره ( حدود 3.5 مایل بر ساعت ) می‌کند . اداره هوانوردی غیرنظامی همچنین اطلاعاتی را در مورد این که خطوط هوایی خوب در زمان نگهداری از 15 دقیقه به عنوان معیار اخیر استفاده می‌کنند را منتشر می‌کند .
خروجی‌های رسانه ، مانند سفر تلگراف ، به احتمال زیاد داستان‌هایی در مورد این که خطوط هوایی به موقع هستند را اجرا می‌کنند ، بنابراین به طور فزاینده‌ای یک شاخص عملکرد کلیدی و راهی برای بازاریابی یک قدرت خطوط هوایی به عموم است .

خطوط هوایی چه می‌گویند ؟

آن‌ها افزایش زمان پرواز برای بهبود وقت‌شناسی را انکار می‌کنند . بریتیش ایرویز گفت : " ما به طور منظم برنامه‌های پروازی خود را مورد بررسی قرار می‌دهیم و زمان‌بندی می‌کنیم تا اطمینان حاصل کنیم که می‌توانیم زمان سفر و زمان ورود خود را ملاقات کنیم و مشتریان بتوانند سفر خود را براساس آن برنامه‌ریزی کنند . آب و هوا ، نوع هواپیما ، محدودیت‌های کنترل ترافیک هوایی ، زیرساخت فرودگاهی و ملاحظات ژئوپلیتیکی همگی در تصمیماتی که در مورد این که آیا هر کدام از مسیرها زمان پرواز منتشر شده را در برنامه ما افزایش یا کاهش دهند ، نقش دارند .
Ryanair ، که یکی از بالاترین OTPs در این صنعت را دارد ، گفت : در پایان هر فصل ، تمام زمان‌های پرواز برنامه‌ریزی‌شده برای منعکس کردن متوسط زمان‌های پرواز ثبت‌شده در هر مسیر در طول آن فصل تنظیم می‌شوند . ما هرگز زمان پرواز را برای بهبود عملکرد زمان تنظیم نکرده ایم ، چرا که این امر بهره‌وری عملیات ما را کاهش می‌دهد .

آیا اهمیتی دارد ؟

بله و نه . بله ، دیدن خطوط هوایی ، آمار بالای سر و صدا در هنگام طول عمر طولانی‌تر و طولانی‌تر کردن سفر ، نا امید کننده است .

اما این مساله همچنین برای مدیریت انتظارات پایین می‌آید . اگر شما 10 دقیقه زودتر به پروازی رسیدید که قرار است 10 دقیقه کم‌تر از یک دهه قبل باشد ، باز هم خوشحال خواهید شد . با این حال ، 10 دقیقه تاخیر کنید و از این کار ناراحت خواهید شد . در این حالت خطوط هوایی برنامه برای حفاظت از تجربیات خود ( و همچنین شهرت آن‌ها ) را تغییر می‌دهند .

ما از جان گرانت پرسیدیم که چه چیزی یک شرکت هواپیمایی را در حال حاضر بهتر از دیگری می‌سازد .

گفت : بسیار کم ، صادق باشید . خطوط هوایی که در فرودگاه‌های بسیار بزرگ با خروجی زیاد حرکت می‌کنند یک روز [ فکر می‌کنند BA و مریم عذرا) بطور واضح چالش‌های بیشتری را برای مواجهه با حجم گسترده جنبش‌ها و غیره دارند . اما خطوط هوایی که با این فرودگاه‌ها کار می‌کنند اجازه می‌دهند تا در برنامه‌ریزی و عملیات روزانه به سختی کار کنند و اطمینان حاصل کنند که کل عملیات تا حد ممکن برای همه خطوط هوایی هموار است . بنابراین هیچ عذری برای دیر بودن وجود ندارد .

به "گزارش ها حاکی از تمدید زمان پرواز خطوط هوایی برای جلوگیری از پرداخت ها برای تاخیرها است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "گزارش ها حاکی از تمدید زمان پرواز خطوط هوایی برای جلوگیری از پرداخت ها برای تاخیرها است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید