یوسفی در گفت و گو با خبرنگاران: خبری از تصویب نرخ جدید مرغ نیست، کاهش عرضه مرغ به بازار صحت ندارد

به گزارش عینکی متفکر، یک مقام مسئول گفت: با توجه به اعتراض مرغداران به تصویب قیمت 9800 تومانی مرغ، قرار شد طبق هزینه های فراوری، نرخ جدید اعلام گردد.

یوسفی در گفت و گو با خبرنگاران: خبری از تصویب نرخ جدید مرغ نیست، کاهش عرضه مرغ به بازار صحت ندارد

محمد یوسفی رئیس انجمن پرورش دهندگان مرغ گوشتی در گفت و گو با خبرنگار ، با اشاره به اینکه خبری از تصویب نرخ جدید مرغ از سوی سازمان حمایت نیست، اظهار کرد: با توجه به اعتراض انجمن پرورش دهندگان مرغ گوشتی به تصویب قیمت 9800 تومانی مرغ، قرار شد طبق هزینه های فراوری، نرخ جدید اعلام گردد.

وی اضافه کرد: اگرچه معاون امور فراوریات دامی وزارت جهاد کشاورزی، قیمت منطقی هر کیلو مرغ برای مصرف کننده را 10 هزار و 500 و انجمن 11 هزار و 500 تومان می داند، اما تا کنون هیچ یک از این نرخ ها به تصویب نرسیده است.

یوسفی قیمت 9800 تومانی برای هر کیلو مرغ را غیرکارشناسی دانست و گفت: با توجه به افزایش هزینه های فراوری، نرخ 9800 تومان برای فروش هر کیلو مرغ در خرده فروشی ها ناعادلانه است که انتظار می رود سازمان حمایت هر چه سریع تر در اعلام نرخ مصوب تجدید نظر کند.

رئیس انجمن پرورش دهندگان مرغ گوشتی با تکذیب کاهش جوجه ریزی و عرضه مرغ به کشتارگاه ها اعلام نمود: ماهانه 170 تا 180 هزارتن مرغ در کشور فراوری می گردد که بخشی از این میزان باید به بازار های هدف صادر گردد.

وی در خاتمه نرخ هر کیلو ذرت را یک هزار و 300 و کنجاله سویا 2 هزار و 700 تومان اعلام نمود و گفت: با توجه به استمرار مسائل حمل و نقل، نمی توان پیش بینی خاصی راجع به وضعیت بازار نهاده های دامی داشت.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

به "یوسفی در گفت و گو با خبرنگاران: خبری از تصویب نرخ جدید مرغ نیست، کاهش عرضه مرغ به بازار صحت ندارد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "یوسفی در گفت و گو با خبرنگاران: خبری از تصویب نرخ جدید مرغ نیست، کاهش عرضه مرغ به بازار صحت ندارد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید