آریان فر: انصراف ندادم، کیمیایی: هیچ نامه ای برای انصراف نداشتیم

به گزارش عینکی متفکر، اظهار نظر عجیبی که محمدرضا داورزنی روز یکشنبه داشت ابهامات در مورد انتخابات چند فدراسیون را افزایش داد. در حالی که پیش از این بسیاری از فدراسیون های ورزشی با حضور یک کاندیدا انتخابات خود را برگزار نموده اند، این بار معاون وزیر از تجدید ثبت نام برای دو فدراسیون خبر داده است.

آریان فر: انصراف ندادم، کیمیایی: هیچ نامه ای برای انصراف نداشتیم

داورزنی روز یکشنبه در حاشیه برگزاری انتخابات فدراسیون انجمن های ورزشی گفت: برای فدراسیون های تنیس و چوگان با توجه به اینکه فقط یک نامزد باقی مانده، مجبوریم دوباره ثبت نام داشته باشیم و این کار را مجددا انجام بدهیم.

همین اظهار نظر شایعه مهندسی بودن انتخابات فدراسیون تنیس را تقویت نموده است. اتفاقی که در برخی فدراسیون های ورزشی دیگر نیز اتفاق افتاده بود.

این اظهار نظر در مورد فدراسیون تنیس در شرایطی انجام شده که عنوان شده یکی از کاندیداها از حضور در انتخابات انصراف داده است. درحالی که وی در مصاحبه با عینکی متفکر انصرافش را تکذیب کرد.

عبدالرضا آریان فر کاندیدای مجمع انتخاباتی فدراسیون تنیس در مصاحبه با عینکی متفکر در خصوص انصراف از این مجمع گفت: به هیچ عنوان از انتخابات انصراف نداده ام. اما برخی از دوستان از قول من صحبت هایی را نموده اند که به شدت آن را تکذیب می کنم. از بین 5 کاندیدای مجمع انتخاباتی تنیس، من و آقایان رحمانی و شایسته تأیید شدیم شنیده ام که آقای رحمانی سال آینده بازنشسته می شوند و از شرکت در انتخابات انصراف داده اند اما من به هیچ عنوان تمایلی به انصراف ندارم.

وی اضافه نمود: من سالها در تنیس باشگاه داری و تیم داری نموده ام و چندین بار تیم ما موفق به کسب مقام های مختلف شد. دکترای تربیت بدنی دارم و مربی رسمی فدراسیون هستم. در کنار دارا بودن 14 مدرک مربی گری باخانواده تنیس هم آشنا هستم.

آریان فر در واکنش به اعلام ثبت نام مجدد برای فدراسیون تنیس گفت: من به این موضوع اعتراض دارم. من و آقای شایسته دو کاندیدا هستیم و مجمع تنیس تک کاندیدایی نیست. بنابراین از وزارت ورزش و جوانان می خواهیم تا به صورت عادلانه این مجمع را با همین دو کاندیدا برگزار کند.

کامیار کیمیایی دبیر مجمع انتخاباتی تنیس نیز در مصاحبه با عینکی متفکر در پاسخ به این سوال که آیا فردی از شرکت در انتخابات انصراف داده که از این مجمع به عنوان مجمع تک کاندیدا نام برده می شد، گفت: از میان 5 کاندیدای شرکت کننده در مجمع انتخاباتی تنیس دو نفر به لحاظ مدیریتی فرصت حضور در مجمع را پیدا نکردند اما سه نفر دیگر از این لحاظ تأیید شدند.

وی اضافه نمود: البته تأیید نهایی کاندیداها باید با ابلاغ کتبی توسط وزارت ورزش و جوانان و امور مجامع فدراسیون ها به دست ما برسد که این اتفاق هنوز نیفتاده است.

کیمیایی در خصوص اینکه آیا فردی از بین این سه کاندیداها انصراف کتبی خود را به شما اعلام نموده است یا خیر؟ اعلام کرد: طبق آئین نامه این موضوع باید کتباً به ما اعلام گردد. حتی با یکی از این سه کاندیدا صحبتی داشتم که نسبت به این موضوع اعتراض داشت و می گفت که من تأیید شده ام. البته ما تنها مجری برگزاری انتخابات هستیم و این مسائل باید از وزارت ورزش و جوانان پرسیده گردد.

دبیر مجمع انتخاباتی تنیس در پاسخ به این سوال که آیا شایسته به عنوان سرپرست فدراسیون انتخاب شده است، توضیح داد: ما هم شنیده ایم که حکم سرپرستی شایسته امضا شده و فعالیت ایشان در فدراسیون بلامانع است.

تماس عینکی متفکر برای مصاحبه با رحمانی مدیرکل هماهنگی امور استانهای وزارت ورزش که یکی از کاندیداهای حضور در انتخابات فدراسیون تنیس بود بدون پاسخ ماند. عنوان شده وی به علت اینکه سال بعد بازنشسته می گردد از حضور در انتخابات انصراف داده است.

منبع: خبرگزاری مهر

به "آریان فر: انصراف ندادم، کیمیایی: هیچ نامه ای برای انصراف نداشتیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آریان فر: انصراف ندادم، کیمیایی: هیچ نامه ای برای انصراف نداشتیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید